Ghost gdy się zaśmiał Samantha patrzyła się na niego jak śmieje się przy niej.
Ghost spojrzał na godzinę była 06:45.
Ghost:O 06:45 idę jakby co poćwiczyć sobie a dzisiaj nie robimy treningów,dużo już umiesz jak się spotkamy z twoim wujkiem powiem jak dużo sie ode mnie nauczyłaś przez ten miesiąc.
Samantha uśmiechnęła się szeroko do Ghosta.
Samantha:Serio a jak tobie nie uwierzy że coś potrafię?.
Ghost:Uwierzy i wtedy możemy mu pokazać razem jak potrafisz walczyć i sztrzelać.
Samantha:Masz rację Ghost.
Ghost:To ja pójdę tak do 10:00,i potem coś porobimy zamiast treningu dobrze.
Samantha:Dobrze Ghost.
Ghost:To widzimy się za 4 godziny,a ty możesz coś sobie poczytać no i tak więc.
Ghost już wyszedł z domu,a Samantha podeszła do okna zobaczyć jak idzie Ghost na trening swój.
Samantha myśli:Oh jaki ty jesteś uroczy Ghost chciałabym dotknąć twoje mięśnie na rękach i klatkę piersiową twoją.
Samantha odeszła od okna i poszła umyć naczynia,następnie poszła do pokoju poczytać swoją książkę do końca.
Minęło 8 godzin od 06:20,Ghost przyszedł do domu o 12:40 zauważył że Samantha zasnęła czytając tą książkę.
Ghost uśmiechnął się przez maskę do Samantha po czym poszedł do kuchni zrobić też obiad.
Gdy Ghost robił obiad Samantha się przebudziła i poczuła zapach w kuchni że coś robi Ghost.
Podeszła do Ghosta za plecy jego aby zwrócić na siebie uwagę.
Ghost odwrócił się w stronę Samantha która za nim stała.
Ghost:Aa ty już nie śpisz co.
Samantha:No wcześniej czytałam książkę i potem zasnęłam.
Ghost:Ja natomiast zrobiłem dużo ćwiczeń aby dbać o swoją sylwetkę ciała.
Samantha:A o tej porze co będziemy robić?.
Ghost:Czeba będzie zrobić obiad na 14:00 a na 17:35,zaplanowałem nam wieczór w hali treningowej.
Samantha:O fajnie ale szkoda że nie możemy teraz iść.
Ghost:Poczekasz do tej godziny hmm.
Samantha:No dobra niech ci będzie poczekamy.
Ghost:Okej to zrób obiad zjemy odpoczniemy i potem wieczorem tam pójdziemy.
Samantha:Dobrze Ghost.
Ghost poszedł do pokoju aby jeszcze coś zaplanować dla Samantha i dla siebie na ten wieczór.
Po 2 godzinach Samantha zrobiła obiad następnie zawołała Ghosta aby przyszedł po jedzenie do pokoju.
Samantha:Ghost obiad już jest.
Ghost:Już idę Samantha.
Gdy zjedli obiad i poczekali do 17:35,Ghost obudził się wstał z fotela.
Następnie podszedł do Samantha aby ją ubudzić.
Ghost:Samantha wstawaj jest godzina 17:35.
Samantha przebudziła się.
Samantha:Już jest ta godzina?.
Ghost:Tak słuchaj ja teraz się przebiorę a ty w łazience abyś ubrała spodnie bojówki i koszulkę dobrze,a potem przejdę się do hali i po 10 minut przyjdziesz gdy ja pójdę wtedy ok.
CZYTASZ
Ghost x Samantha z gry Call of Duty Ghost 💀💕
Fiksi RemajaTo będzie przez ze mnie stworzona opowieść z gry,Call of duty Ghost. Jest Ghost w organizacji antyterrorystycznego w Special Air Service,ma za zadanie chronić młodą kobietę aby bezpiecznie zawieźć ją do domu z Ameryki południowej do Kanady.Gdy Ghost...