Rozdział 31:Przyjazd Paula Browna po Samantha.

149 4 0
                                    

Simon spojrzał się na godzinę.

Simon:O jest 03:58.

Samantha:Wow nie spaliśmy całej nocy,ale może chociaż na 3 godziny prześpijmy się hmm.

Simon:Racja kochanie chodźmy się położyć.

Gdy Simon z Samantha poszli się przespać noc tym czasie jechał już Soap,do Ghosta i Samantha aby ją później przewieźć bezpiecznie do Kanady.

Soap jak jechał dostał wiadomość od generała Shepharda.

Soap:Tak sir.

Generał Shephard:Ile jeszcze zostało aby dojechać do Las Vegas poruczniku?.

Soap:Jeszcze koło 36km.

Generał Shephard:Cholera jasna!.

Soap:Coś się stało?.

Generał Shephard:Właśnie przyszedł do mnie zwiadowca i przekazał że właśnie do kryjówki Ghosta i Samantha,Paul Brown kieruję się i 10km im zostało aby dojechać.

Soap:CO CHOLERA NIE DOBRZE POSTARAM SIĘ DO JECHAĆ CO SIŁ DZWONIĘ JUŻ DO GHOSTA!.

Generał Shephard:Pośpiesz się aby tam dojechać i nie pozwolić ponownie zabrać mojej siotrzenicy!.

Soap:Robi się generale bez odbioru.

Soap przyspieszył autem terenowym aby dojechać do Ghosta i Samantha na czas.

Soap dzwoni do Ghosta.

Soap:No dawaj odbierz Ghost błagam!.

Simon z Samantha spali gdy usłyszeli dźwięk z krótkofalówki.

Ghost szybko wziął krótkofalówkę aby odebrać połączenie.

Ghost:Odbiór Soap stary co tam porabiasz z chłopakami w brygadzie?.

Soap:GHOST KURWA MAMY PROBLEM A KONKRETNIEJ WŁAŚNIE W WASZYM KIERUNKU JEDZIE PAUL BROWN,ABY ZABRAĆ SAMANTHA!.

Ghost:Co jak on się dowiedział gdzie jesteśmy!?.

Soap:Ktoś z jego ludzi użył namierzenia i zaplanowali aby właśnie dzisiaj jechać kiedy ja mam też dojechać,ja już będę za 20minut ale nie wiem czy zdążę wrazie czego musicie uciekać albo ich wyeliminować z terenu.

Ghost:Kurwa mać ah dobra jakoś musimy poradzić sobie kiedy jeszcze musisz dojechać,pośpiesz się Soap nie możemy im na to pozwolić bez odbioru.

Soap:Przyjąłem Ghost lada chwili już będę.

Ghost rozłączył sygnał i szybko poszedł obudzić Samantha.

Simon:Samantha obudź się szybko!.

Samantha otworzyła oczy.

Samantha:Co się dzieje Simon?.

Simon szybko wyjął broń swoją i maskę założył swoją.

Samantha:Możesz mi powiedzieć co się dzieje do cholery!?.

Simon:Namierzyli kryjówkę naszą i chcą ciebie wziąść.

Samantha:Co nie pozwól im,na to aby mnie nie zabrali.

Simon objął przejętą Samantha.

Simon:Wiem zaraz wrócę pójdę po potrzebną rzecz.

Samantha:Pośpiesz się.

Po chwili wrócił Simon do Samantha.

Do jej buta dał nadajnik gps aby mieć podgląd gdzie będzie Samantha w danym miejscu.

Ghost x Samantha z gry Call of Duty Ghost 💀💕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz