Rozdział 29:Wspólny czas Ghosta z Samantha.

185 9 0
                                    

Gdy byli sobą objęci Simon był przeszcześliwy że mógł w końcu powiedzieć Samantha co do niej czuję.

Samantha:Więc jak jesteśmy parą może byśmy coś porobili,hmm niech ja pomyśle potańczyć porozmawiać pójść na spacer.

Simon:Właśnie już przygotowałem dla nas jedną rzecz na tą okazję.

Samantha:Ciekawe co wymyśliłeś takiego Simon.

Simon:Aby sobie po tańczyć i pośpiewać razem co ty na to?.

Samantha:Pewnie możemy.

Simon podszedł do głośnika aby włączyć muzykę z niej.

Gdy włączył Simon głośnik nagle Samantha przypomniało się jak słuchał tego on.

Samantha:du du du du du du du du du du du du du du du du,ej czy ty tego rytmu nie słuchałeś z jakieś 2 tygodnie temu.

Simon:A chodzi ci jak nazywa się utwór,on się nazywa Kiss- I was Made For Lovin'You.

Samantha:Tak to właśnie to słuchałeś tego Simon.

Simon podszedł do Samantha aby ją wziąć do tańca w rytmie piosenki.

Simon:Tej nocy chcę ci dać wszystko,w ciemnościach jest tyle rzeczy,które chcę zrobić,i tej nocy chcę ci to złożyć u twych stóp,bo dziewczyno zostałem stworzony dla ciebie,i dziewczyno zostałaś stworzona dla mnie,zostałem stworzony,by kochać cię,kochanie.Ty zostałaś stworzona dla mnie,by mnie kochać,i nie mogę się tobą możesz mieć mnie dosyć?.Tej nocy chcę to zobaczyć w twych oczach poczuć magię,jest w niej coś,co sprawia,że dziczeję i tej nocy, sprawimy,że to wszystko się urzeczywistni,bo dziewczyno,zostałaś stworzona dla mnie,i dziewczyno zostałem stworzony dla ciebie.Zostałem stworzony,by kochać cię kochanie ty zostałaś stworzona,by kochać mnie i nie mogę się nasycić,kochanie a czy ty możesz mieć mnie dosyć?.Zostałem stworzony,by kochać cię,kochanie ty zostałaś stworzona,by kochać mnie i nie mogę się tobą nasycić,kochanie a czy ty możesz mieć mnie dosyć?.Nie mogę się nasycić.

Simon tańczył i zauważył że Samantha była skrępowana przed nim,podszedł do niej po czym objął ją do tańca.

Simon:No dalej Samantha umiesz śpiewać dawaj.

Samantha spojrzała się na Simona po czym pocałowała w usta.

Samantha:Dobrze mój ty Brytyjczyczku kochany.

Muzyka w tle grała po czym miał nastąpić rytmie rytm muzyki.

Samantha:du du du du du du du du du du du du du du du du.

Simon:du du du du du du du du du du du du du du du du.

Samantha:Zostałem stworzony,by kochać cię kochanie ty zostałaś stworzona,by kochać mnie i nie mogę się nasycić,kochanie a czy ty możesz mieć mnie dosyć?.Zostałem stworzony ty zostałaś stworzona i nie mogę się nasycić.

Simon:Zostałem stworzony,by kochać cię kochanie ty zostałaś stworzona,by kochać mnie i nie mogę się nasycić,kochanie a czy ty możesz mieć mnie dosyć?.Zostałem stworzony ty zostałaś stworzona i nie mogę się nasycić.

Nagle muzyka przestała grać a Samantha była zadowolona z śpiewania z Simonem.

Samantha:Jesteś kochany Simon.

Simon:Ty również Samantha kocham cię.

Samantha:Ja ciebie też.

Złączyli się wspólnym namiętnym pocałunkiem Simon z Samantha.

Ghost x Samantha z gry Call of Duty Ghost 💀💕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz