Rozdział 24:Dalsze spędzanie czasu Ghosta z Samantha.

143 4 0
                                    

Gdy Paul Brown ogłosił swoim ludziom rozkaz aby przygotowali się aby za 8 dni,wyjechać i zabrać Samantha z opieki Ghosta.

Była już 21:22 Ghost siedział na fotelu pijąc herbatę a Samantha brała prysznic.

Ghost nadal nie wiedział jak ma powiedzieć o uczuciach do Samantha.

Ghosta myśli:Boże Simon co mam zrobić?,za nie całe 2 tygodnie ona wraca do domu a ty jej nie powiesz co czujesz.Gdybym chciałbym jej wyznać uczucia to musiałbym jakoś się przygotować,zrobić na siebie wrażenie.

Ghost chwilę się namyślił aż mu przyszło do głowy pomysł.

Ghosta myśli:Wiem musiałbym włączyć muzykę taką pod klimat,potem dać coś do wypicia wino lub jeszcze moje ostatnie whisky które schował mi Phillip gdy był tutaj z 4 miesiące temu.

Ghost miał pomysł aż nagle wyszła Samantha w jego dużej koszulce czarnej,widział jej dekolt bioder.

Samantha:Od razu lepiej mi jest po prysznicu.

Ghost zapatrzył się na Samantha gdy ona stała.

Ghost przez chwilę pomyślał jak chciałby już objąć Samantha do siebie.

Samantha zauważyła jak patrzy się Ghost na nią.

Samantha:Ej Ghost?.

Ghost:Hmm tak.

Samantha:Może pójdziesz się umyć a ja muszę jeszcze poczesać włosy swoje.

Ghost wstał wziął ręcznik i bieliznę do łazienki.

Ghost:Za 10 minut tak wejdę dobrze abyś nie była sama ani się nie bała zostawać.

Ghost zamknął dzwi po sobie.

Samantha:Myślisz że bardzo Ghost że mogę bać się już gdy jesteś w łazience he.

Samantha czesała włosy po czym zauważyła na stole jakieś zdjęcie,podeszła i zauważyła że te zdjęcie należy do Ghosta.

Za zdjęciem było napisanę.

,,Bądźcie zawsze przy mnie mamo i Tom,,.

Zdziwiona Samantha odłożyła zdjęcie aby Ghost nie był zły na nią.

Czuła się przez chwilę że Ghost może dlatego jest taki zimny dla innych,ale teraz dla niej inaczej się zachowuje Ghost.

Po 10 minutach Ghost wyszedł z łazienki w spodenkach oraz bez koszulki,podszedł do Samantha.

Ghost:I jak moja figura ciała wygląda dla ciebie.

Samantha dostała rumieniec na twarzy,a Ghost popatrzył się na nią.

Ghost:Hmm myślę że ci się podoba moje umięśnione ramiona oraz klatka piersiowa.

Samantha milczała aż powiedziała jedno słowo.

Samantha:Masz niezłe ramiona.

Po czym nastała cisza.

Ghost ubrał koszulkę na siebie po czym położył się spać już na podłodze.

Ghost:Dobranoc Samantha jutro mamy kolejny trening i potem znów możemy iść spacer co ty na to?.

Samantha:Tak pewnie możemy jutro tak zrobić i ja też również życzę ci dobranoc Ghost.

Ghost powoli zasnął a Samantha też miała się kłaść ale myślała tak sobie nad Ghostem,że jest silny mądry czujny oraz dokładny.

Gdy tak myślała Samantha nad Ghostem czuła się inaczej,jakby coś od środka do niej mówiło o Ghosta aby być bliżej niego.

Po chwili namysłu Samantha sama zasnęła.

Ghost x Samantha z gry Call of Duty Ghost 💀💕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz