Rozdział 25:Ghost wstydzi się powiedzieć o swoim uczuciach do Samantha.

157 5 0
                                    

11 dzień 13 czerwca godzina 05:39.

Ghost wcześniej wstał bo nie mógł spać,od wczoraj myślał w jaki sposób ma powiedzieć Samantha swoje uczucie.

Wiedział że mogła by mu odmówić ale pomyślał Ghost że warto spróbować to zrobić za kilka dni.

Poszedł zaparzyć sobie kawy Ghost następnie sobie zrobił i Samantha śniadanie.

Zaniósł do pokoju po czym Samantha obudził.

Ghost:O cześć Samantha chodź wstawaj śniadanie czeka na ciebie,jak zjesz to przyjdź do hali a ja sobie zrobię kilka okrążeń wokół hali dobrze.

Samantha ledwo otworzyła oczy i spojrzała się na Ghosta.

Samantha:Dobrze Ghost nie ma problemu idź.

Ghost się spojrzał na Samantha która była odwrócona od niego.

Ghosta myśli:Za kilka dni to się stanie ah.

Samantha na spokojnie zjadła śniadanie po czym,przebrała się i wyszła na trening.

Ghost czekał aż przyjdzie Samantha do niego.

Ghost patrzy na zegar.

Ghost:Gdzie jesteś Samantha powinnaś już tu przyjść.

Nagle zjawiła za nim.

Samantha:Tu jestem.

Odpowiedziała Samantha Ghostowi.

Ghost:Gotowa jesteś się bronić przede mną.

Samantha:Tak Ghost oczywiście ha.

Ghost:Tak więc atakuje teraz.

Ghost znowu podbiegł prosto na Samantha,potem Samantha zrobiła unik i po chwili złapała za rękę Ghosta który na nią się przewrócił.

Samantha:Niee Ghost aaaa!.

Po chwili Samantha leżała na ziemi.

Ghost szybko wstał z Samantha i pomógł wstać.

Ghost:Wszystko w porządku nic się nie stało Samantha?.

Samantha była chwilę szoku ale odpowiedziała do Ghosta.

Samantha:Ostatnimi czasu inaczej się zachowujesz,jesteś rozproszony czy coś się dzieje z tobą?.

Ghost złapał się za głowę.

Ghost:Nie wszystko gra dobrze jedynie tak teraz mam te rozproszenie co właśnie powiedziałaś he.

Ghost lekko zaśmiał się przy tym milcząc.

Ghost:Ja na chwilę przejdę się tak aby coś sprawdzić okej.

Samantha:Okej Ghost poczekam tutaj na ciebie.

Ghost wyszedł z hali zostawiając Samantha samą.

Samantha usiadła na ziemi i przez chwilę pomyślała dlaczego Ghost tak się zachowowuje inaczej ostatnio.

Samantha myśli:Dlaczego tak się zachowujesz Ghost,a zwłaszcza dzisiaj z upadnięciem na mnie eh?.

Tym czasie gdy Samantha była w hali treningowej a Ghost poszedł się przejść aby sprawdzić czy ktoś tutaj nie czai się,gdy tak szedł miał w głowie myśli o Samantha.

Ghost myśli:Boże czemu tak się zachowałem dzisiaj upadłem na nią,co ona może o mnie teraz myśleć eh,chce powiedzieć jej o uczuciach moich do niej ale nie wiem czy to odwzajemni.

Ghost poczuł się przytłoczony emocjami swoimi.

Ghost x Samantha z gry Call of Duty Ghost 💀💕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz