Rozdział 20:Złe plany Paula Browna

160 6 0
                                    

Gdy Ghost z Samantha spali,gdzieś nieopodal Las Vegas była kryjówka gangu Paula Browna którzy chcą znowu porwać Samantha.

Gangster:Szefie to gdzie mamy pańskiej córki szukać aby dostać za nią pieniądze za okup.

Paul Brown:Muszę pomyśleć gdzie ten Hank mój były szwagier musiał ją wysłać aby była bezpieczna?.

Paul myślał ale nic mu nie przychodziło do głowy.

Przyszedł drugi gangster.

Gangster:Jakiś plan już jest szefie.

Paul uderzył ręką o stół.

Paul Brown:Lepiej mnie nie wkurwiajcie teraz!.

Gangsterzy gdy zobaczyli że Paul jest nie humorze wyszli z jego gabinetu.

Paul wstał wziął nóż po czym trafił w zdjęcie rodzinne z kilkanaście lat temu.

Paul podszedł do zdjęcia mówiąc.

Paul Brown:Dopadnę ciebie Hank oraz ciebie Samantha.

Tym czasie wojsku Special Air Service,generał Shephard był zaniepokojony odnośnie doniesień o obserwacji kogoś z zewnątrz ich,do biura wezwał Soap aby do niego przyszedł.

Soap już szybko przyszedł do biura.

Soap:Generale już jestem w jakiej sprawie jestem wmieszany?.

Generał Shephard:Pamiętasz jak nasi odbili moją siotrzenicę z rąk gangsterów.

Soap:Zgadza się pamiętam to było już z tydzień temu tak.

Generał Shephard:I sam Paul Brown kazał swoim nas obserwować co my robimy i gdzie się znajduje Samantha wraz z Ghostem.

Soap:Jeju ta sytuacja jest do dupy.

Generał Shephard:Dokładnie Soap wrazie potrzeby pomożesz nam wrazie gdyby wykryli kryjówkę ich,wtedy pojedziesz do nich aby pomóc Ghostowi też.

Soap:Może Pan na mnie liczyć sir.

Generał Shephard:Dam ci znać abyś wiedział kiedy jechać.

Soap:Wiem generale Ghost jest moim kumplem od 4 lat i jego i panu nie zawiodę was w tej sprawie.

Generał Shephard:Jest już późno prześpij się i jutro jeszcze porozmawiamy na ten temat dobrze.

Soap:Dobrze generale.

Generał Shephard:Odmaszeruj do pokoju.

Soap:Tak jest sir.

Soap wyszedł z biura do swojego pokoju.

Podszedł do biurka gdzie miał w ramce zdjęcie siebie i Ghosta gdy mieli po 18 lat jak przyszli do wojska.

Spojrzał się na zdjęcie Soap.

Soap:Ghost stary gdy będą chcieli was zaatakować to przyjadę natychmiast do was.

Soap wziął papierosa aby zapalić na zewnątrz.

Myślał o tym że miał nadzieje że Ghostowi i Samantha nic się nie stanie.

Ghost x Samantha z gry Call of Duty Ghost 💀💕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz