Simon gdy zasnął następnego dnia był 25 czerwca.
Powoli wstał o 05:20 Simon aby jeszcze przoćwiczyć sobie,gdy poszedł na siłownię zaczął myśleć o Samantha jak się czuje teraz.
Simona myśli:Od wczoraj czuję się źle bez ciebie kochanie eh chciałbym już dzisiaj poleciaeć do Kanady.
Simon gdy myślał siedząc nagle za nim stanął Hank generał Shephard.
Hank:O cześć Simon ty nie śpisz mógłbyś odpocząć po wczorajszym dniu.
Simon westchnął ciężko po czym powiedział.
Simon:Myślę jak się czuje teraz Samantha martwię się o nią bardzo.
Hank:Wczoraj gdy weszłeś do pokoju to rozmawiałem z moją siostrą która jest mamą Samantha,jak coś podam ci numer do Samantha dobrze.
Simon:Dzięki Hank.
Hank:Proszę bardzo Simon.
Już o 08:27 Simon poszedł coś zjeść a następnie zamierzał zadzwonić do Samantha aby zapytać się jak się czuje teraz.
Po śniadaniu poszedł do Hanka po numer telefonu Samantha.
Była godzina 08:57 gdy jeszcze Samantha spała i nagle uszłyszała połączenie w telefonie.
Samantha:Kto do mnie dzwoni?.
Odebrała telefon Samantha I nie mogła uwierzyć że Simon do niej zadzwonił.
Samantha:Halo kto przy telefonie jest.
Simon:Cześć kochanie a nie poznajesz po głosie he.
Samantha:Boże jak dobrze że zadzwoniłeś do mnie kochanie tak myślałam o tobie i cały czas myślę o tobie.
Simon:Ja też dużo myślę o tobie i chciałbym już być przy tobie Samantha,właśnie dzisiaj idę składać rezygnację odnośnie wojska aby być z tobą blisko niż co 4 miesiące mieć wolne.
Samantha:Rozumiem ciebie Simon ale czy ty naprawdę chcesz dla mnie zrygenować z swojej pracy.
Simon:Chcę abyś nie była sama w domu kiedy by mnie nie było,oraz że bardzo bym tęsknił za tobą kochanie.
Samantha:Ja za tobą tym bardziej bym tęskniła jak i teraz.
Simon gdy rozmawiał z Samantha przyszedł Soap po Simona.
Soap:Simon chodź już wypisać papiery do przełożonego Hanka.
Simon:Jasne Soap chwila.
Simon:Samantha kochanie wybacz że tak krótko porozmawialiśmy ze sobą obiecuje że wieczorem zadzwonię do ciebie dobrze.
Samantha:Dobrze kochanie to do wieczora kocham cię bardzo mocno.
Simon;Ja ciebie też bardzo kocham buziaki pa.
Samantha:Pa.
Simon odłożył telefon po czym wyszedł za Soapem.
Soap:Stary wybacz że przeszkodziłem wam w rozmowie.
Simon:Nic się nie stało Soap,dobrze że przyszłeś abym nie zapomniał wypisać tych papierów.
Soap:Od tego masz kumpla najlepszego.
Simon:Oj tak najlepszego kumpla ha.
Simon poszedł do przełożonego Hanka aby wypisać się z wojska w tym czasie,co Hank pójdzie na emeryturę za kilka dni już,Simonowi zajmie z 1,3 godziny wypisać wszystkie protokuły odnośnie odejścia z wojska.
CZYTASZ
Ghost x Samantha z gry Call of Duty Ghost 💀💕
Teen FictionTo będzie przez ze mnie stworzona opowieść z gry,Call of duty Ghost. Jest Ghost w organizacji antyterrorystycznego w Special Air Service,ma za zadanie chronić młodą kobietę aby bezpiecznie zawieźć ją do domu z Ameryki południowej do Kanady.Gdy Ghost...