Był już 27 czerwca godzina 05:30,Simon wstał po czym ubrał się i następnie spakował swoje rzeczy wszystkie i przyszedł Hank do jego pokoju.
Simon:Cześć Hank.
Hank:Cześć Simon ty już się spakowałeś.
Simon spojrzał się na Hanka po czym mu odpowiedział.
Simon:Planowany wyjazd mamy o 07:50 i włącznie 8 godzin podróży przez cały dzień,to ja już się spakowałem po prostu.
Hank:Masz rację Simon i chyba ja pójdę się pakować jednak,jak coś wiesz gdzie mnie szukać.
Simon:Tak wiem gdzie Hank.
Hank wyszedł z pokoju Simona aby się spakować.
Tym czasie Samantha spała po czym wstała o 06:44 ubrała się po czym zeszła na dół jej mama właśnie miała iść do pracy.
Mama:O już nie śpisz córciu jak noc minęła tobie.
Samantha:Miarę mamo.
Samantha zrobiła się smutna po czym ją mama objęła.
Mama:Oh Samantha już dzisiaj przyjedzie wujek Hank i twój chłopak Simon.
Samantha aż zapomniała że dziś jest ten dzień przyjazdu ich.
Samantha:Naprawdę aż o tym zapomniałam a tak wogóle o której wrócisz?.
Mama:Ja kończę pracę o 16:20.
Samantha:Rozumiem zrobię dla nas obiad i deser na wieczór.
Mama:Hmm brzmi smakowicie.
Mama Samantha spojrzała na godzinę aby już jechać do pracy.
Mama:Kurczę muszę już jechać aby dojechać na 07:40 wrazie czego dzwoń do mnie jakbyś czego potrzebowała ode mnie.
Samantha:Dobrze mamo trzymaj się i życzę ci miłego dnia w pracy.
Samantha przytuliła swoją mamę na pożegnanie.
Mama:Dziękuję ci córciu tobie również życzę miłego dnia.
Po czym wyszła mama Samantha do pracy a Samantha poszła zajrzeć do kuchni aby coś przygotować na wieczór gdy przyjedzie Simon wraz z jej wujkiem Hankiem.
Samantha myśli:Muszę pomyśleć co zrobić na wieczór hmm.
Samantha chwilę się zastanowiła.
Samantha:Wiem zrobię zapiekankę warzywną a na deser będzie Scones bułeczki słodkie które zrobiłam Simonowi i sobie kiedy byliśmy w Las Vegas.
Gdy już Samantha wiedziala co będzie
robić po południem tym czasie już Simon wraz z Hankiem mieli już się szykować na podróż.Hank włożył swoje i Simona rzeczy do samochodu.
Wszyscy z bazy wojskowej chcieli pożegnać się z Simonem i Hankiem.
Gdy wszyscy już się z nimi pożegnali odjechali z bazy wojskowej do portu transportu wodnego aby przepłynąć morze na drugi brzeg.
Minęło 9 godzin była już godzina 19:29 Samantha patrzyła na godzinę nadal i czekała na Simona aby go zobaczyć.
Samantha:Gdzie jesteście.
Mama:Pewnie korki są i dlatego tak długo im zajmuje dojazd kochanie.
Samantha:Eh idę na górę poczytać i posłuchać muzyki u siebie w pokoju.
Mama:W porządku córciu idź narazie do siebie dam ci znać kiedy przyjadą dobrze.
Samantha:Dobrze.
Samantha zawiedziona poszła do swojego pokoju.
Po 25 minutach nadjechali pod dom Simon wraz z Hankiem.
Simon:Później się przyjdziemy po moje rzeczy.
Hank:Dobrze nie ma problemu.
Hank podszedł do dzwi zadzwonić dzwonkiem do dzwi.
Samantha mama otworzyła im dzwi.
Maryja:Hank.
Hank:Maryja jak to dobrze że ciebie widzę.
Maryja:Mnie ciebie też brat.
Simon lekko nie śmiale podszedł do mamy Samantha.
Simon:Dzień dobry proszę pani mam na imię Simon mi miło mi panią poznać.
Samantha mama objęła Simona w uścisku.
Maryja:Miło mi ciebie poznać Simon a tak wogóle Samantha jest na górze w pokoju po prawej strony.
Simon:Dobrze pani Maryjo.
Simon gdy szedł odpowiedziała mu Samantha mama.
Maryja:Mów do mnie mamo Simon.
Simon:Dobrze mamo.
Simon powoli poszedł na górę aby zaskoczyć Samantha.
Lekko uchylił dzwi i zauważył że Samantha siedzi na parapecie i słucha piosenek ustał koło dzwi po czym założył maskę na swoją twarz odpowiedział do niej.
Simon:Tęskniłaś za mną kochanie.
Samantha spojrzała się za siebie i zobaczyła że jest Simon.
Samantha:Simon?.
Samantha:Simon no w końcu przyjechałeś.
Samantha podbiegła do Simona aby go mocno przytulić oraz pocałować w usta.
Samantha:Tak bardzo za tobą tęskniłam Simon.
Simon:A ja za tobą bardziej kochanie.
Nadal byli w objęciu po czym zeszli na dół.
Hank:O spójrz Maryja na nich czyż oni nie są w sobie zakochani.
Maryja:Zdecydowanie tak bracie.
Samantha wraz z Simonem mamą i wujkiem Hankiem zjedli kolację i deser który przygotowała dla nich.
CZYTASZ
Ghost x Samantha z gry Call of Duty Ghost 💀💕
Roman pour AdolescentsTo będzie przez ze mnie stworzona opowieść z gry,Call of duty Ghost. Jest Ghost w organizacji antyterrorystycznego w Special Air Service,ma za zadanie chronić młodą kobietę aby bezpiecznie zawieźć ją do domu z Ameryki południowej do Kanady.Gdy Ghost...