Była godzina 00:40 dzień 4 czerwca.
Gdy Ghost zasnął nie dawno nagle się przebudził Ghost.
Ghost gdy się przebudził poszedł do łazienki przemyć twarz swoją.
Ghost:Od razu lepiej.
Wyszedł z łazienki i usiadł na fotel.
Ghosta myśli:Jestem dopiero 4 dzień a wołałbym już wrócić do moich kompanuch z wojska,ah ta jebana ochrona tej dziewczyny.
Ghost wstał zdenerwowany po czym sięgnął po whisky.
Wypił z 5 szklanek whisky.
Ghost siedział pijany na fotelu.
Przyszło mu do głowy aby Samantha obudzić o późnej godzinie.
Ghost:OBUDŹ SIĘ KRÓLEWNĄ!!.
Ghost gdy mocno krzyknął nagle Samantha przebudziła się.
Samantha:Aaa Ghost czemu nie śpisz,zaraz czy ja czuję od ciebie alkohol Ghost jesteś pijany? powineneś teraz pójść spać.
Ghost podszedł do Samantha.
Ghost:Coś ci nie pasuje księżniczko.
Ghost chciał chwycić Samantha za rękę,za co Ghost gdy był pod pływem alkoholu Samantha sama go wzięła po czym go przewaliła na ziemię.
Ghost leżał na ziemi,a Samantha trzymała Ghosta za ręce.
Ghost:Puść mnie teraz i to już!.
Samantha:Nie Ghost nie puszcze ciebie.
Ghost nagle wyrwał się Samantha po czym wstał.
Ghost:Mam ciebie dosyć,ciągle ci nic nie pasuje ja ciebie chronię twój wujek na mnie liczy że mu pomagam tobą się zająć.
Ghost:Chciałem lecieć na misje do Auganistanu ale wszystko się spiepszyło przez ciebie.
Samantha była zła ma Ghosta.
Samanth:Słuchaj mnie Ghost jeżeli mnie teraz nie przeprosisz nie odezwę się do ciebie przez najbliższy tydzień!.
Ghost się zaśmiał.
Ghost:Mam na to wyrąbane wiesz.
Ghost usiadł na fotel i po chwili zasnął.
Samantha była zła i przy tym załamana że ją tak potraktował Ghost.
Łza poleciała po policzku Samantha.
Przyszło jej do głowy aby napisać wiadomość do Ghosta na kartce.
Samantha:Ghost jakbyś nie wiedział co mi zrobiłeś wieczorem,obudziłeś mnie pijany krzycząc później zacząłeś wyrywać się mi,następnie powiedziałeś że mnie nienawidzisz oraz że teraz wolałbyś być na misji w Auganistanie,i żeby było jasno ja się do ciebie nie odezwę oraz nic nie będę jeść jesteś po prostu dupkiem nie jakimś porucznikiem z wojska.
Łzy Samantha spłynęły po policzkach jej.
Samantha postawiła kartkę koło Ghosta na stole.
Gdy zostawiła list położyła się.
Samantha myśli:Ah strasznie mnie teraz żołądek boli od kolejnej kłótni z Ghostem.
Samantha myśli:Za kilka godzin się przekona że do niego się nie odezwę wogóle!.
Samantha myśli:Chciałabym być już w domu przy mojej mamie.
Samantha zaczęła płakać z tego powodu.
Samantha:Jeśli spróbujesz jakoś się wyjaśnić to będę miała głęboko gdzieś!.
Samantha przez nerwy zasnęła jakoś.
CZYTASZ
Ghost x Samantha z gry Call of Duty Ghost 💀💕
Novela JuvenilTo będzie przez ze mnie stworzona opowieść z gry,Call of duty Ghost. Jest Ghost w organizacji antyterrorystycznego w Special Air Service,ma za zadanie chronić młodą kobietę aby bezpiecznie zawieźć ją do domu z Ameryki południowej do Kanady.Gdy Ghost...