BAB 46

24 2 0
                                    



Louis hanya diam apabila bersama Luna dia terfikir apa dikatakan oleh Zyan *Betul ke apa yang dia kata?aku tidak akan biarkan kau kahwin dengan Luna dia milik aku.*





Luna pelik melihat Louis yang termenung.

"Hello,apa you fikir ni?"Tanya Luna dengan sedikit kesal.

"Hah,apa you cakap tadi?"Tanya Louis pula.

"Ish,you ni i tanya you fikir apa tadi?"Tanya Luna lagi.

"I terfikir tentang kerja sahaja."Jawab Louis menafikan hal sebenar.





Luna hanya mengganguk manakala Louis sedang merancang sesuautu untuk menghancurkan rancangan Zyan.



Mereka berdua menghabiskan masa sehingga lewat malam.



"I balik dulu."Kata Luna yang berada di depan kereta.

"Hati-hati."Balas Louis dengan senyuman.

"Baiklah,My baby."Balas Luna pula sambil mencium bibir dan pipi Louis.





Luna lepaskan ciuman dan masuk ke dalam kereta dan mula memandu manakala Louis masih memegang bibirnya dengan senyuman *You are mine Honey* dia masuk ke dalam kereta dan menuju ke rumah.





Sampai di mansion terus Luna naik ke atas masuk ke dalam bilik dan bersihkan diri.





Louis sampai di rumah dia naik ke atas dan ingin menuju ke biliknya tapi dia ternampak pintu bilik Zyan sedikit terbuka dan dia pergi ke bilik Zyan dan dia melihat papa bersama berbual dengan Zyan ia pun mencuri dengar apa yang papa dan Zyan berbual.

"Papa nak kamu pergi ke Uk kerja di sana kamu akan jadi Ceo untuk syarikat di sana."Kata Papa.

"Kenapa bukan abang?"Tanya Zyan hairan dengan papanya.

"Papa tak boleh percaya abang kamu sebab itu papa suruh kamu yang pergi."Jawab Papa dengan jujur yang sememangnya tidak percaya dengan anak sulongnya itu.

"Kenapa tak percaya?abang ada buat salah ke?"Tanya Zyan lagi dia ingin tahu jawapan.

"Abang kamu tidak buat salah tapi papa nak kamu dekat dengan Luna sebab Luna akan pergi ke Uk untuk sambung belajar papa tidak mahu kamj lepaskan peluang ini dan papa tidak mahu abang kamu makin bencikan kamu."Jawab Papa dengan Jujur dia tidak mahu menafikan lagi hakikat yang anaknya Louis bencikan adiknya.

"Macam mana papa tahu yang abang bencikan Zyan?"Tanya Zyan lagi.

"Papa tahu semua tentang anak papa."Jawab Papa.

"Kalau abang baik dengan Zyan dan kalau abang berubah papa akan berikan jawatan Ceo itu untuk abang."Balas Zyan dengan meneka.

"Betul,papa tidak mahu abang kamu bencikan kamu papa ada kamu berdua sahaja."Balas Papa dengan senyum.

"Baiklah,kalau macam itu Zyan setuju untuk menjadi Ceo di syarikat sana dan Zyan akan cuba yang terbaik untuk syarikat kita."Kata Zyan dengan semangat.

"Bagus!papa suka kamu semangat seperi ini."Balas papa dengan gembira.





Mereka berdua gembira tanpa menyedari ada seseorang yang sakit hati mendengar perbualan mereka berdua.





Louis masuk ke dalam biliknya dan menghempas pintu biliknya dengan kuat dia melihat cermin dan berkata dalam hati *Kau dah rampas mama dan papa kawan aku pun kau dah rampas semuanya kau dah rampas sampai semua bela kau jawatan CEO aku pun kau dah rampas dan sekarang ini kau nak rampas kekasih aku Luna pula Kali ini aku tidak akan biarkan kau rampas kekasih aku cukup Lionel rampas dia dulu daripada aku hampir gila aku dibuatnya aku akan ambil semula hak aku yang kau dah rampas terutama kekaosh aku Luna aku sanggup buat apa sahaja untuk Luna bunuh pun aku sanggup la hahaha Zyan Zyan kau tu dah la hodoh bodoh pula tapi kenapa semua orang bela kau hah tapi aku tak kisah semua orang tak pedulikan aku atau tak percayakan aku asalakan aku ada Luna yang cintakan aku sama juga dengan aku sangat mcintainya teramat mencintainya hahahaha* dia memandang cermin sambil tersenyum licik dan berkata.

2 Heart 1 Love [IN EDITING]Where stories live. Discover now