1919 | Dönüm Noktası
8. Bölüm: Toplayıcı
*Bu kitapta geçen tüm kurum, kuruluşlar ve kişiler tamamen hayal ürünü olup, sadece kurgudan ibarettir.
*Bu kitap tarihi olayları konu almamaktır. Sadece 1919 - 1922 yılları arasında İzmir, Yunanistan tarafından işgal edilmiştir ve kitabımda kullandığım tek durum bu. Onun dışında her şey sadece kurgu ve hayal ürünüdür.
***
Bazı zamanlar olurdu ki insan kendisini çaresiz ve tamamen umudunu kaybetmiş hissederdi. Öyle anlar kısa da olsa, sizi sadece yoklasa da fazlasıyla yaralardı. Fark etmezdiniz. Fark etmek istemezdiniz ama küçük düşüşler, büyük yaraların kısa fragmanıdır.
Bir insan yarasını ne kadar gizlemek amaçlı adımlarda bulunsa da o adımlar çoğu zaman büyük yaraların taşlarına takılır ve düşmesine neden olurdu.
Geçer deyip de içinize attığınız, yuttuğunuz her şey size geri döndüğünde, artık her şey için çok geçtir. Yara kabuk bağlamadan, sizi inciten her ne ise onu bulup yok etmelisiniz. Zira kabuk bağladıktan sonra vicdanınızın sesi yükselir ve yaranızın küçük bir iyileşme göstermesi kulağınıza bir lütuf olarak ulaşır. Bunun sonucunda ise sizler, küçük yaralara gösterdiğiniz merhametle daha büyüğüne kucak açarsınız.
Ah... İradesi, vicdanından zayıf olan insancıklar... Soğuk iradeniz, vicdanınızdan güçlü olmadığı sürece kanamaya mahkumsunuz.
Kabuslarımız, yaralarımızın sebep olduğu korkularımızın eseridir. Bedenimiz, zihnimizde her ne gerçekleşiyorsa onun esiri olur, tepkimelerini ona göre gösterirdi.
Tam şu an yaralarının yol açtığı korkularla kabusu yaşayan Barış, üzerine giydiği siyah gömleğin düğmelerini zorlukla açmaya çalıştı.
Nefesi boğazından aşağısına doğru gitmeye çalıştıkça tıkanıyordu.
Fark ettirmemeye çalışıyordu ama yorulmuştu. Omuzundaki yükler artık kaldırılabileceği boyutta değildi. Biraz uzaklaşmaya, kendine gelmeye ihtiyacı vardı. Kendi içinde yedi parçaya bölünen bir yapbozdu, o. Hangi parçasına baksa hisleri değişiyor, tepkimeleri canını sıkıyordu.
Yedi parçanın içinde kendini bulamıyordu.
Kaybolmuş ve çaresiz hissediyordu ama bu his ona ait değildi. Yıllardır aradığı kayıp kardeşine aitti.
Onu hissediyordu.
Öfkeli ve kendinden emin hissediyordu ama bu his ona ait değildi. İkizi Savaş'a aitti.
Onu hissediyordu.
Nefret ve kin dolu hissediyordu ama bu his ona ait değildi. Kız kardeşi Aliye'ye aitti.
Onu hissediyordu.
Ruhsuz ve durgun hissediyordu ama bu his ona ait değildi. Kardeşi Ali'ye aitti.
Onu hissediyordu.
Üzgün ve kırgın hissediyordu ama bu his ona ait değildi. Kardeşi Halil'e aitti.
Onu hissediyordu.
Hasta ve yorgun hissediyordu ama bu his ona ait değildi. Kız kardeşi Şadiye'ye aitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1919 | DÖNÜM NOKTASI
Fantasy| FANTASTİK KİTAPTIR / SERİ ADI: YANSIMA SERİSİ | | KİTAP HİÇBİR ŞEKİLDE 1919 YILINDA GEÇEN SIRADAN BİR YUNAN VE TÜRK KIZI ARASINDAKİ AŞKI ELE ALMIYOR. | | OLAYLAR TAMAMEN FARKLIDIR. | | BU KİTAPTA TANRI VE TANRIÇALAR VARDIR, ONA GÖRE OKUMANIZ TAVS...