1919 | Dönüm Noktası
17. Bölüm: Beklenen Son Tanrıça
*Bu kitapta geçen tüm kurum, kuruluşlar ve kişiler tamamen hayal ürünü olup, sadece kurgudan ibarettir.
*Bu kitap tarihi olayları konu almamaktır. Sadece 1919 - 1922 yılları arasında İzmir, Yunanistan tarafından işgal edilmiştir ve kitabımda kullandığım tek durum bu. Onun dışında her şey sadece kurgu ve hayal ürünüdür.
*Sizden bol bol yorum bekliyorummmm...
*Hadi bölüme geçin bakayımmm... Yine uzun bir bölüm oldu. Siz bölüme geçerken ben de size buradan öpücük, kalp ve sarılma göndereyimmm. Öpücükler, kalpler ve sarılmalar efeniiiimmmmm. 🧚♀️
*Bu yazdığım şeyleri okuyor musunuz bilmiyorum. Çünkü kimse cevap vermiyor... Geçen bölüm aslında sınır koymuştum ki ben bundan çok fazla rahatsızlık duydum. Çünkü yazar olmayı seçen bendim. Size böyle bir şartlandırma koymam aptalca geliyor gözüme. Üstelik sırf birkaç yıldız fazla alacağım diye beni yorum ve yıldıza boğan okuyucularımı bekletemem. O yüzden sınır yok. Ne yapalım bir hakkımız varsa güzel okurlarım o hakkımı verir diye düşünüyorum. :)
*Bir diğer husus ise... Ki bu beni kıran asıl şeydi. Artık bölüm sonlarına heyecanlı bir şekilde soru sormayacağım. Bir bölümü yazmam günlerimi alıyor ve haliyle size nasıl olduğunu sorup, nasıl yazdığım hakkında bilgi edinmek istiyorum. Ödevini yapmış ilkokul öğrencisi gibi heyecanlı oluyorum ki gelin görün kimse cevap vermiyor. Anlıyorum, bilindik bir yazar değilim ve benim duygularım elbette ki umrunuzda değil. Her şeyi söyleyebilir, bölüm istersiniz fakat bunları yaparken karşınızdaki kişi nasıl yorulur, nerelerden geçer umrunuzda olmaz. Zira bizler bilindik olanlar değil, kenarda köşede kalmış o yazarlarız. Ne de olsa size ihtiyacımız var, değil mi? Neyse... Benim kırgınlığa gelirsek susmam ben. Sadece söylemek isterim ki artık bölümler her hafta pazar günü gelecek, saat 22.30'ta burada buluşuruz.
*Her şey için teşekkürlerr, varlığınız bu yolda ilerlemem için yeterli. İyisiyle, kötüsüyle ama hep sizinle. (Bu da sloganımız olsun) 😻✨
*Var mısınız? İyisiyle, kötüsüyle benimle olmaya var mısınız?
Firuze'den...
Bazı insanlar bir diğerinin şansı, bir diğerinin zamanla kıymetlisi olurdu ve bu kıymetliler öylesine insanın içine işlerdi ki varlığı zamanla zarar verse bile ondan kopamazdı insan. Çünkü bilirdi ki kendi varlığı da onun her şeyiyle devam etmekteydi.
Ondan gelebilecek her şey gözüne güzel görünürdü.
Böylesi bir bağ ya da şans bazı zamanlar beni korkutmuştu. Zira daha önce gerçekten tam anlamıyla birine bağlandığım ya da hayatımın merkezi şu kişi diyebileceğim zamanlar olmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1919 | DÖNÜM NOKTASI
Fantasy| FANTASTİK KİTAPTIR / SERİ ADI: YANSIMA SERİSİ | | KİTAP HİÇBİR ŞEKİLDE 1919 YILINDA GEÇEN SIRADAN BİR YUNAN VE TÜRK KIZI ARASINDAKİ AŞKI ELE ALMIYOR. | | OLAYLAR TAMAMEN FARKLIDIR. | | BU KİTAPTA TANRI VE TANRIÇALAR VARDIR, ONA GÖRE OKUMANIZ TAVS...