CANCANLARIM BEN PAZAR GÜNÜ BÖLÜM ATTIM AMA BÖLÜM İSİMLERİ AYNI OLDUĞU İÇİN ÇOĞUNUZ, BİR ÖNCEKİ BÖLÜME YANİ, 22. BÖLÜME GİTTİNİZ! BAZILARINIZA DA BÖLÜM BİLDİRİMİ GELMEYİP, BÖLÜM AÇILMIYORMUŞ. NEDEN OLDU ANLAMADIM... KİTABI Bİ KÜTÜPHANENİZDEN SİLİP TEKRAR YÜKLEYİN (bu bildirim umarım ulaşır...)
23. BÖLÜM GELDİ BİTANELERİMMM!
TEKRAR EDİYORUM 23. BÖLÜM PAZAR GÜNÜ GELDİ, LÜTFEN ATLAMAYIN.
Diğer yandan bunu atıyorum hadi biraz sohbet edelimm, sormak istediğiniz her şeyi bana sorun ve kitap hakkındaki görüşlerinizi bildirin. :")
Minik bir istek... Beni Wattpad'den takip eder misiniz? Bu benim öne çıkmamı kolaylaştırabilir. Takipçi sayısı basım için önemli olabiliyormuş yayınevleri için...
Bir de tüm karakterleri kimlerle shipliyorsunuz bakimm?
Bir de sanırım sınav haftanızmış... HEPİNİZE BAŞARILAR DİLİYORUMMM!💟
YENİ BÖLÜM ÇOK ÇOK YAKINDA!
DURUN BİR ŞEY SÖYLEMEYİ UNUTTUM.
Çok çok yakında 1919 evrenini daha iyi anlamanız için bir kılavuz ( herhangi bir alanda, konuda bilgi veren, yol yöntem gösteren kitap ve benzeri şey, elkitabı.) yayınlayacağım. Orada evren hakkındaki her bilgi olmakla beraber, kendi çizimimden dünyayı, kitabın Kadim Dilini ve Andreas'ın kendine ait alfabesini de vereceğim. (BU EVREN İÇİN ÇOK UĞRAŞIYORUM, EN İNCE AYRINTISINA KADAR BİLMENİZ GEREK)
Yayınlandığında lütfen bildirim almak için beni takip edin.
Yansıma, Kötücül ve Normallerin evrenlerini en iyi şekilde anlamanıza yardımcı olacak bir eser olacak, bilginiz olsunnnn!
Tanrı ve Tanrıça tanıtımları, okullar, kendim kurguladığım fantastik yaratıklar... Hepsi tek tek ince ince işlenecek. 💟💟
BU KADARDII GÖRÜŞMEK ÜZERE!!! SEVİYORUM SİZİİİİ ✨
LÜTFEN OY VE YORUMLARİNİZİ ESİRGEMEYİİİNNN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1919 | DÖNÜM NOKTASI
Fantasy| FANTASTİK KİTAPTIR / SERİ ADI: YANSIMA SERİSİ | | KİTAP HİÇBİR ŞEKİLDE 1919 YILINDA GEÇEN SIRADAN BİR YUNAN VE TÜRK KIZI ARASINDAKİ AŞKI ELE ALMIYOR. | | OLAYLAR TAMAMEN FARKLIDIR. | | BU KİTAPTA TANRI VE TANRIÇALAR VARDIR, ONA GÖRE OKUMANIZ TAVS...