bildiri

366 35 11
                                    

Merhaba akşam tatlılarım...

Birkaç güne bölüm atacağım diye diye neredeyse Wattpad'in sonuna geldik. Umuyorum ki hepinizin olaylardan haberi var. Ülkemizde büyük bir erişim sorunu var. Sorunun ne olduğu henüz bilinmiyor ve ben bu süreçte bölüm atamayacağımı, durum kesinleşene kadar birazcık bekleme taraftarı olduğumu size söylemek istedim.

Bu olay olduğundan beri instagramda dm'lerimde hep aynı mesaj belirdi.

"Yazar kitabını kopyaladın mı?"

Merak etmeyin arkadaşlar kitabımızın kopyası elimde. :)

Biliyorum ki beni anlayacaksınız, şu an hiçbir yazar Vpn üzerinden bölüm atma riskine girmiyor, ben de girmeyeceğim.

Uygulamanın tamamen kapanması durumunda bana ulaşabileceğiniz bir yer bırakmak istedim size;

İnstagramda; misstarlice1 hesabına gelirseniz orada beni bulabilirsiniz.

Gelemeyen kişiler içinse eğer uygulama kapanırsa kitap tamamlanıp, yayınevlerine gönderilecek. Kesinlikle basıma daha iyi ve daha net bir şekilde gideceğiz.

İşte basılırsak kitabı bu iki isimden biriyle bulabilirsiniz;

YANSIMA SERİSİ

VEYA

1919 | DÖNÜM NOKTASI - 1

Basılması veya diğer haberleri alabilmeniz için lütfen beni  instagramdan takip edin.

Sakın merak etmeyin... Bu kitap basılmasa bile size bu kitabın finalini bir şekilde okutacağım. 🧚‍♀️

Biriciklerim... Biriciklerim umarım bu sorun birkaç güne kaldırılır ve sizinle buluşabiliriz. İyisiyle kötüsüyle ama hep sizinle. Hep sizinle. Unutmayın, Yansımalar daima evlerine döner. 💫

(Not: Uygulamanın düzelmesi takdirde beklemeden bölüm gelecektir. Sizi uzuuuun ve mükemmeeeel bir bölüm bekliyor. Gecikme için çok çok çok özür dilerim. :")

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

1919 | DÖNÜM NOKTASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin