İngiltere Kraliçesi Konsort Kraliçe Maria'nın Odası
Kraliçe Maria'nın odası sıradan bir odaydı. Küçük bir odadaydı fakat İngiliz Kraliyet Sarayı'nın odaları gibiydi. Tablolar, şamdanlar ve şömine ile süslenmişti odası Sexy Kraliçe'nin. Çiçekleri çok severdi. Genç Hünkar ona çiçek alıyordu. Fakat yakında kıyamet kopacaktı. Kraliçe bir an nedimesine bakıp ve 'Hünkar'ı nasılda büyüledim ama, ah keşke biraz daha bana büyülense, işte o zaman İngiltere'nin çıkarları için kapitülasyonlar alıp Fransa ile Osmanlı'nın aralarını bozabilirdik.' dedi. Nedimesi Erica ise: 'Keşke Kraliçem, fakat dikkatli olun, Kral bundan haberdar olursa, yani... aranızda ki münasebet ortaya çıkarsa Londra'da idam edilirsiniz' dedi. 'Ağızını sıkı tut Erica. Bundan İngilizler haberdar olmayacak.' dedi Kraliçe. Ardından odaya Selma Valide Sultan geldi. 'Hoş geldiniz Sultanım, şeref verdiniz' dedi Sexy Kraliçe. Üzerinde taçı ve kraliyet elbisesi vardı. Selma Valide Sultan, Kraliçe'ye boydan bir süzdü. Sanki İngiltere'deymiş gibi rahat tavırları sinirine dokunuyordu Valide Sultan'ın. 'Hoş buldum Kraliçe Maria, direkt konuya gireceğim.' dedi Valide. Kraliçe ise şaşkın bir tavırla Valide Sultana bakıyordu. 'Aslanımla aranızda ki münasebetten haberim var. Fakat bu imkansız. Siz İspanya'nın hristiyan dininden soylu bir kraliyet ailesinin kızısınız. İngiltere Kralı ile evlisiniz. Aslanımla zinhar böyle romantik bir münasabeti kabul edemem. Ne zaman dönüyorsunuz Londra'ya?' dedi Valide Sultan. 'Gitmeme ne kadar meraklısınız Validem, saygısızlık etmekte istemem ancak bir müddet daha burada kalacağım. Vakti geldiğinde geri döneceğim elbet' dedi Sexy Kraliçe. 'İyi ederseniz.' dedi Valide Sultan ve dairesine geri gitti. Kraliçe Maria çok kızgın bir şekilde önünde ki fincanı eliyle vurarak yere düşürdü. 'Agghh! Cadı Valide'ye bak sen! Gitmemi istiyor! O kapitülasyonları almadan gitmem! Asla!!!' dedi Kraliçe Maria.
(Kraliçe'nin Odası Yukarıda ki Resim)
Has Oda-Topkapı Sarayı
'Hünkar'ım dudaklarınız beni zevkten uçuruyor. Yalvarırım durun. Ölüyorum zevkten' dedi Gülnuş Sultan Hünkar'a. Hünkar ile tatlı bir sevişmenin ardından yatakta uzanıyorlardı. Halvet gerçeklemiş ve döl Gülnuş'un rahmine düşmüştü. 'Ağalar bize şerbet getirin' dedi Hünkar erkeksi bir ses tonuyla. Zira yatakta aslan gibiydi. Gülnuş o kadar güzeldi ki erkeklere bir bakışı onları kendine köle edebilirdi. Hünkar hemen Gülnuş için yaptığı seti ona hediye etti. Zümrüt taşından yeşil renkte yapılmış, küpe, kolye, yüzük ve bilezik setiydi bu. Gülnuş'un ihtiyacı yoktu. Zira Hünkar onu zaten hediyelere ve servete boğmuştu. 'Teşekkür ederim Hünkar'ım.' dedi Gülnuş. 'Rica ederim Sultanım, kalbimin sultanı, has oda'mın sultanı. İyi ki varsın.' dedi Hünkar Gülnuş'a romantik bir şekilde. 'Hünkar'ım Kızlar Ağası öldüğüne göre yenisini seçmek gerekir. Benim bildiğim bir ağa var. Mercan ağa, oldukça tecrübeli, Cezayirli ve işinin ehlisi. İyi hizmet görür. Onu seçerseniz bu kölenizi bahtiyar edersiniz' dedi Gülnuş cilveli bir şekilde. 'Elbette Sultanım, hemen görevine başlasın. Aşkım istmemişte kırarmıyım hiç' dedi Hünkar. Gülnuş çok mutluydu. Zira yeni Kızlar Ağası'nın onun adamı oluşu Harem'de Gülnuş'a güç katacaktı. Harem'de ki sağ kolu, gözü ve kulağı olacaktı bu cezayirli ağa. Bu habere Valideler oldukça kızacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harem
Historical FictionHarem 1 Bir Fransız köle olan Clara'nın Fransa Krallığı ve Osmanlı İmparatorluğu diplomatik ilişkilerini geliştirmek için Topkapı Sarayı'na hediye edilmesi ve kaderinin tamamen değişmesi söz konusudur. Entrikalarla dolu Saray'da türlü türlü oyunlar...