Revan Köşkü-Topkapı Sarayı
Düğün olmuştu ve Nikah kıyılmıştı. Derya Sultan, 95 yaşında ki Vezir-i Azam ile evlenmişti. Payitaht'ın dört bir yanında kutlamalar yapılıyordu. Herkes Derya Sultan'a altınlar ve mücevherler takıyordu. En kudretli paşa kadınları Derya Sultan'ı tebrik ediyor ve en değerli mücevherlerini ona takıyorlardı. Kuşhane Mutfağı ve Büyük Mutfak oldukça hareketliydi. Berkan Hünkar, Derya Sultan ve Vezir-i Azam'a bir saray tahsis etti. Yoğun bir gündü ve herkes hem eğlendi hem de yoruldu ve işte o an geldi. Derya Sultan, gerdek gecesine girecekti.
Derya Sultan ve Vezir-i Azam'ın Sarayı
Vezir-i Azam, Derya Sultan'a yaklaştı ve onu öpmek istedi. Derya Sultan nefretle 'Haddini bil Paşa! Sen kimsin ki bana dokunmaya cürret ediyorsun? Sende diğer kullarımız gibi ancak kölem olursun. Zinhar bana dokunamazsın.' dedi. Vezir-i Azam ise 'Benim kudretimden faydalanmak istiyorsanız Sultanım, bu yatağa gireceksiniz. Aksi taktirde sizin gücünüz olmam.' dedi. Derya Sultan 'Sen ancak kölem olursun. Senin rütbeni ve vezirliğini tek kelimemle yerle bir ederim. Üç kere boşol demem kafi. Divan'da gücüm olucaksın, bende seni Has Oda'da destekleyeceğim. Kabul mü?' dedi. Vezir-i Azam 'Elbette kabulümdür Sultanım.' dedi. Derya Sultan, artık Divanda'ydı.
Ahır-Topkapı Sarayı
Berkan, Çiğdem'e bembeyaz bir at hediye etmişti fakat aklı hala Duygu'daydı. Çiğdem, Validenin oda özel tuttuğu kalfalardan hem cinsellik eğitimi hemde el becerileri ve karizma eğitimi almıştı. Hünkar'ı aldığı eğitimlerle etkiliyordu. Fakat Duygu gerçek bir asilzade ve gerçek bir Sultan'dı. Bu beyaz atın adına kar tanesi koydular. Çiğdem, kar ile oynamayı çok severdi ve bu ata baktıkça aklına hep kar gelecekti. Çiğdem, Hünkar'a cilveler yapıyor fakat Hünkar istemiyordu. Çünkü Duygu'yu düşünüyordu.
Duygu'nun Odası-Harem
Duygu içeriye girdi ve bir an bembeyaz bir kedi gördü. Duygu 'Bu kedi de neyin nesi? Çok güzel görünüyor.' dedi. Cariyelerden biri 'Hünkar'ımız size hediye etti Sultan'ım. Bizzat özel gönderdi.' dedi. Kedi, Scottish Fold cinsinde bir dişiydi. Beyazdı. Duygu adına 'Pamuk olsun. Tıpkı kalbim gibi iyi ve yumuşak gönüllü olsun.' dedi.
Has Oda
Berkan, yanına Duygu'yu çağırtmıştı ve birlikte nikah kıydılar. Aklından çıkamayan bu güzel kız artık Berkan'ın karısıydı. Bunu duyan Çiğdem küplere bindi. Berkan ve Duygu halvet yaptılar. Bir kaç ay sonra Duygu'nun gebe olduğu ortaya çıktı.
9 ay sonra...
Duygu, bir şehzade doğurmuştu ayrıca Hünkar'ın nikahlı karısı olarak Baş Haseki mertebesine yükseldi. Hünkar onu azad etti ve Mekke ve Medine'ye hayır işleri yapması için ona belli bir tahsisat ayırdı. İşte artık güç Duygu'daydı. Fakat Duygu en çok Divan'a girmek istiyordu ve kendine bağlı bir paşa seçmeliydi. Bunun için kendi ağalarıyla kendine bağlı bir paşa tespit etti ve onunla Divan'da Derya Sultan ve Validesine karşı kullanacaktı. Gerçi paşaya gerek bile yoktu. Hünkar onun kölesi ve köpeği olmuştu. Duygu yatakta öyle güzel sevişiyordu ki Hünkar hep onu düşünüyor ve her istediğini yapıyordu. Duygu'nun Berkan'ın kulağına fısıldaması yeterlydi.
Valide Sultan Dairesi
Berna Valide Sultan, Derya Sultan ve Yeşim Sultan hep birlikte Valide Sultan Dairesinde oturuyorlardı ve içeriye Duygu girdi. Valide Sultan, Duygu'ya güvenebilirmiydi? Duygu'Bana güvenebilirsiniz Validem, Sizleri asla sürmeyeceğim fakat tahta benim oğlum çıkmalı. Bunun için Çiğdem'i harcamanızı istiyorum.' dedi. Yeşim Sultan 'Çiğdem de kontrolden çıktı zaten. Bizim de istediğimiz bu.' dedi. Berna Valide Sultan 'Aslanım vefat ederse elbette seni destekleriz. Çiğdem'in Şehzadesini de boğdururuz. Sen sadakatinden haber ver.' dedi. Duygu 'Sadakatim sizindir.' dedi ve daireden ayrıldı. Fakat Duygu, Valide'ye güvenmiyordu ve kendi işini kendi halletmeliydi.
Has Oda
Duygu, artık Has Oda'ya yerleşmişti ve istediği gibi Hünkar'ı parmağında oynatıyordu. O gece bir akşam yemeği düzenledi ve yemeklerin içine zehir kattı. Padişah Berkan, Berna Valide Sultan, Yeşim Sultan, Derya Sultan, Vezir-i Azam, Çiğdem ve Çiğdem'in Şehzadesi yemekten zehirlendi ve öldü. Duygu hepsini ortadan kaldırdı ve kendi şehzadesini tahta çıkararak yeni Vezir-i Azam'ı kendine ait bir paşadan seçti. Gazanfer Ağa, Canfeda Kalfa ve Şirin Ağa'nın da kellesini aldı. Taht koltuğuna Duygu oturdu ve kendini Saltanat Naibesi ilan edip 50 yıl Osmanlı'yı Valide Sultan olarak yönetti ve ankilozandan doalyı 70 yaşında hayatını kaybetti ve iktidar oğluna geçti. Bu zehirleme olayı tüm tarih kitaplarında anlatılarak yazıldı. Duygu Valide Sultan, her daim güzelliği, zekası, hayırseverliği ve yaptığı bu entrika ile anıldı. Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harem
Historical FictionHarem 1 Bir Fransız köle olan Clara'nın Fransa Krallığı ve Osmanlı İmparatorluğu diplomatik ilişkilerini geliştirmek için Topkapı Sarayı'na hediye edilmesi ve kaderinin tamamen değişmesi söz konusudur. Entrikalarla dolu Saray'da türlü türlü oyunlar...