Sezon Finali Bölüm 14

393 8 7
                                    

1608 Güz Dönemi-Topkapı Sarayı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1608 Güz Dönemi-Topkapı Sarayı

Hünkar ölür ölmez Selma Valide Sultan ağalara emir vererek oğlum veliaht şehzademin boğdurularak öldürülmesine karar vermişti. Henüz bebek şehzade ne yapabilirdi ki? Nasıl bir tehdit olabilirdi? Fakat onlar için tehdit bendim. Nazperver Sultan bu habere çok sevinmişti. Zira kendi oğlu tahta çıkacaktı ve oda tüm Osmanlı'yı yönetecekti. Fakat bir şey unutuyordu, Selma Valide Sultan. 

Gülnuş Sultan'ın Dairesi-Harem

'Evlatlarım, biricik canlarım, ciğerlerim, sizi korumak için her şeyi yapıyorum. Fakat gücüm yetmiyor işte. Gücün zirvesinde olmam şart. Hele ki tüm güç Selma Valide Sultan'da ise elimden ne gelir ki. Ha evlatlarım elimden alınmış ha canım. Bugün veliaht şehzademi kaybedebilirim ama 3 şehzademin dönemini göreceğim. Tıpkı 9 Padişah dönemi göreceğim gibi.'

Cellatlar içeriye girdiler ve ellerinde kalın bir ip ile veliaht şehzademe doğru yürüdüler. Kan kokan bu sarayda bunları da mı görecektim? Bebek bir şehzadenin öldürülüşünü mü görecektim? Savundum oğlumu, ellerinden almaya çalıştım fakat mani oldular bana. Elimden bir şey gelmedi. İpi minik şehzademin boynuna geçirip boğdular onu. Evlat acısı yaşattı bana bu cadılar. 'Oğlum! Aslanım aç gözlerini benim minik bebeğim. Murad'ım annen kurban olur sana nolur aç gözlerini! Hayııııııırrr!!! Aaaaaaaaa!!! Allahııım yardım eetttt! Oğluuuumm!!!' dedim ve kahroldum üzüntüden. Hasta düşüp diğer evlatlarımı koruyamamaktan korkuyordum. Tek isteğim diğer evlatlarımın bağışlanmasıydı. Kahrolsun bu kana susamış ve iktidar hırsı gözünü kör etmiş bu Sultan olacak olan cadılara!

Valide Sultan Dairesi-Harem

Selma Valide Sultan: 'Eski Saray'a sürgün edildin Gülnuş. Evlatların burada bizimle kalacak. Onların canını bağışlıyoruz. Zira bizim işimiz veliaht olanlaydı. Derhal Eski Saray'a gidiyorsun! Tahta Nazperverin şehzadesi çıkacak!' dedi. Yalvardım beni evlatlarımdan ayırmaması için fakat dinletemedim Valide Sultan'a. Nazperver mutluluk içinde gülümsüyordu. Pertevniyal ise endişeliydi. Ya onunda evladını katlederlerse fakat Valide Sultan buna izin vermedi. Nazperverin şehzadesi tahta çıkacaksa o halde Selma Valide Sultan artık Büyük Valide Sultan ünvanını alacaktı ve Nazperver de Valide Sultan olacaktı ve ilk emirleri benim adamım olan Kızlar Ağası ve Baş Haznedar'ın kellesini almak olacaktı.

Saray Avlusu-Harem 

Büyük Valide Selma Sultan: 'Ben sizin Büyük Validenizim ve veliaht şehzade Murad'ın hastalanıp ölmesi üzerine tahta Nazperver Sultan'ın oğlu geçecektir. Artık o da Nazperver Valide Sultan'dır.' dedi paşalara Büyük Valide Selma Sultan. Oysa ki şehzadem hastalıktan ölmedi, onlar tarafından öldürülmüştü. Büyük Valide Selma Sultan bunu güzel gizliyordu. Nazperverin bebek şehzadesinin vekili olarak yemin etti. Paşalar bebek padişahın eteğini öpüyordu. Saltanat Naibesi artık Büyük Valide Sultandı fakat Nazperver Valide Sultan bu ünvanı elde etmek istiyordu. 

HaremHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin