E-6

17.7K 907 169
                                    

Öykü*

Selçuk beni öpüp benden hoşlandığını söylemişti . İki gündür konuşmuyordum onunla . Lunaparktan dönünce eşyalarımı toplayıp gitmek istemiştim fakat buna izin vermemişti .Yaz tatiline girecektik . Bugün karnelerimizi alacaktık ve seneye son sınıftık .

" Bırak artık şu soğukluğu. Özür dilerim Öykü." dedi Selçuk okulda karnelerimizi almak için beklerken .Tam cevap verecekken Volkan hoca sınıfa girdi elindeki karneleri tek tek dağıtmaya başladı .

" Öykü  ve Selçuk  tebrik ederim sınıftan sadece ikiniz takdir ve onur belgesi aldınız. " Karnelerimizi uzattıktan sonra bize göz kırpıp sınıftan çıktı .Selçuk arabasını tamire götürmek için okuldan ayrıldı . Bende bahçede onu bekliyordum . Yarın birlikte tatile çıkmayı  düşünüyorduk.

O sırada okulun önüne siyah bir minibüs yanaştı.

" Tatlı kız bakar mısın? "Bahçeden çıkıp adama  doğru yöneldim.

" Biz Taksim'e nasıl gidebiliriz?"

" Zaten burası Taksim. "

" Biliyoruz." Neyin kafası bu ya? Yarabbim madem yarattın neden takip etmiyorsun? O sırada adamın iç cebindeki ilaç şişesini fark ettim .Çantamdan biber gazını çıkarıp adama sıktım.

" Ah , gözüm! "

" Geçer, geçer . Beni mi kaçıracaktın gerizekalı? " Adam mal mal baktı.

" Oha nerden biliyorsun ? Ben onu unuttum ya, seni kaçıracaktım."

Salak işte valla salak .O sırada Selçuk gelmişti . Hemen onun yanına koştum , olanları anlattım .Sıkıca sarıldı bana.

" Gidelim hadi. "

**

Eve geldiğimizde kapıda bir adam vardı . Yaşı kırk beş civarında falandı .

" Öykü? Kızım?" dedi beni görünce.

" Siz kimsiniz?" dedim adama dikkatle bakmaya çalışırken.

" Ben senin babanım kızım. "

EVRİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin