" Sen artık beni sevmiyorsun , farkındayım Enes . "
Ben bunu söylerken Enes elinde viskisini yudumluyordu. Bir an bana sinirle bakıp elindeki bardağı duvara fırlattı.
" Odana çık hemen. " Yüzüne boş boş bakıyordum. " Derhal! " dedi yüksek bir sesle.Bir şey demeden merdivenlere yöneldim. Sinirle kendimi odaya attım.
*Enes*
Onu kırmıştım ama şu Dilara sürtüğü beni tehdit ediyordu hâlâ .Buralardan gitmek gerekiyordu, aslında kimsenin bilmediği bir yerde evim vardı. Ama Öykü'yü ikna etmek çok vaktimi alacaktı. Cengiz'e mesaj atmaya karar verdim.
" Dostum ben Ankara'daki eve gidiyorum. Buralar sana emanet, evi de boş bırakma. "
Yukarı çıkıp Öykü'nün üzerine örtü örtüp bavulumu hazırlamaya başladım.Kendi bavulumu hazırladıktan sonra Öykü'nün de bavulunu hazırlayıp aşağı indirdim. Eşyaları mükemmel arabamın bagajına yerleştirip eve girdim. Öykü derin uykudayken onu kucağıma alıp arabaya bindirdim. Evin kapısını kilitledikten sonra arabaya binip gaza basıp oradan uzaklaştım .
Öykü*
Uyandığımda arabadaydım . Korkuyla gözlerimi açıp etrafa bakındım.
" Enes? " Enes bana dönüp elini saçlarımda gezdirip gülümsedi.
" Sana bağırdığım için özür dilerim. Hiç bişey sorma , gideceğimiz yerde güvende olacağız. "
" Bari annemlere haber vereyim." dedim uykulu çıkan sesimle.
Kafasını olmaz anlamında sağa sola hareket ettirdi . Anneme mesaj atmak için cebimdeki telefonumu çıkardım.
" Tatile falan gideceğimizi yaz." dedi otoriter bir sesle.
" Enes bana emir verme! Hoşlanmıyorum biliyorsun. "
Cevap vermemişti ama sinirlendiğini hissedebiliyordum. Enes arabayı parkedip aşağı indi. Kapım açıldığında kollarımı göğsümde birleştirip Enes' e kötü bakışlarımdan gönderdim.
Kolumdan tutup aşağı indirdi. Otele girdiğimizde elimi sımsıkı kavramış , resmen çekerek resepsiyona götürüyordu.
" Enes Bey hoşgeldiniz , hemen odaları ayarlatıyorum."
" İki kişilik suit oda olsun. Siz ayarlamaları yapın , ben arabadan bavulları getirip geliyorum. " dedi Enes. Müdürün yanındaki yalaka vale de koşarak peşinden gitmişti.
" Enes Bey buraya değişik kızlarla gelirdi , bu kız da yeni sanırım. " diye fısıldadı resepsiyonda ki görevli duymayacağımı sanarak.
" Eşiyim ben. " dedim gözlerimi devirerek.Enes yanındaki vale ile geldiğinde bir adet kızarmış görevli , bir adet de sırıtan Öykü bulmuştu karşısında.
**
Odamıza çıktığımızda şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım.Bir kere odanın manzarası harikaydı, salyalarımı akıtarak bakıyordum.
" Aşkım, çok güzel burası. "
Enes bana sıkıca sarıldı. Kokusu çok güzeldi.
¤¤
Gözlerim açık tavana bakıyordum , uyuyamamıştım yanımdaki öküz de horlayarak uyuyordu. Ama yakışıklı bir öküz. Onu çok seviyordum.
Yataktan kalkıp duşa girdim, biraz açılmıştım.Pijamalarımı giyip yatağa uzanacağım sırada belime sarılan kollarla irkildim.
" Günaydın benim huysuz hatunum."
Tekrardan uykunun beni esir almasına izin verdim.
**
" Buldum seni işte , kocan seni koruyabilir mi benden ? "
Elindeki bıçağı kalbime sapladığında çığlık atmıştım.
Daha çok gencim , ölmek istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRİM
ChickLitHayatı boyunca yiyip yiyip kilo almayan kızlara beddua etmişti , onlar gibi olmak istemişti. Her sinirlendiğinde kendini yemeğe veriyor, mutlu oluyordu . Ta ki isimsiz e postalar alana kadar . Sıradan bir hayatı olan Öykü o günden sonra bir daha e...