-3,5 Ay Sonra -
*Enes*
" Aşkım, hadi geç kalıyoruz. "
Öykü'nün keyifsiz sesini duyduğumda mutfak masasında oturmuş karışık pizzamı yiyordum.Pizzadan bir ısırık daha alıp sandalyenin üzerindeki doğum çantasını alıp kapıya çıktım.Öykü gelmeden arabayı ısıtıp beklemeye başladım. Bugün benim günümdü , hiç bir şey keyfimi bozamazdı.
¤¤¤
İki saattir karımın doğumdan çıkmasını bekliyordum. Tüm ısrarlarıma rağmen ne olduğu belirsiz bir doktor bulmuştu kendine doğum için. Hani hatun dedik , mutlu olsun dedik karışmadık.Doğumhanenin kapısı açılınca heyecanla doktorun yanına koştum. Doktor gözlerini benden kaçırarak konuşmaya başlamak için öksürdü.
" Kızınız sağlıklı bir şekilde doğdu. Fakat anneyi kaybettik , başınız sağolsun "
" Ne diyorsun lan sen? Öykü! Şaka yapıyorsan kötü olur bak. "
Doktor beni koltuğa oturtup omuzlarımı sıktı. " Üzgünüm. Doğum sonrasında bazı komplikasyonlar yaşandı . "
" Görmek istiyorum." Doktor, itiraz etmeden beni içeri aldı. Üzerine çarşaf örtülü hâlde biri yatıyordu . Hemşire yavaşça örtüyü çekti.
" Birlikte büyütecektik hani kızımızı. Daha ikiz doğuracaktın bana. Sen hiç sözünde durmaz mısın lan! Kızım, ben çocuk bakmaktan ne anlarım. Kalk ne olur , kalk " Öykü'nün üzerine kapanıp ağlamaya başlamıştım.Doktor beni güçlükle çekip dışarı çıkardı. Selçuk haberi alır almaz gelmişti hastaneye. Ona sarılıp ağladım, gözyaşlarım tişörtünü ıslatmış , sırılsıklam yapmıştı.
Öykü*
Az kalsın kalkıp ona sarılacaktım. Ama onları korumak için yapmalıydım bunu. Kızım o kadar tatlıydı ki , ondan ayrılmak çok zor gelmişti bana. Bir kaç gün sonra cenaze işlemleri hallolacak ve ben yaşarken ölecektim.Evrim beni öldü göstermek için gerekli tüm belgeleri halletmişti çoktan.
Bebeğim bir kaç kontrolden sonra hastaneden çıkmıştı. Enes ve Selçuk cenaze işlemleri için imza atıp gittikten sonra bende gizlice hastaneden çıkarılmıştım.Şimdilik Evrim'in evinde kalacaktım. Arada bir kızımı uzaktan da olsa gizlice görmeye gidecektim.
*Evrim*
Ondan nefret ediyordum fakat şimdi onu öldürmenin ne yeri ne de zamanıydı. Öykü'nün güvenini iyice kazanıp hiç beklemediği bir anda bitirecektim onu. Ecrin'in resmine baktım uzunca. Sanki bana gülümsüyordu.
" Benimle gurur duyuyorsun değil mi birtanem. Merak etme intikamını alacağım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRİM
ChickLitHayatı boyunca yiyip yiyip kilo almayan kızlara beddua etmişti , onlar gibi olmak istemişti. Her sinirlendiğinde kendini yemeğe veriyor, mutlu oluyordu . Ta ki isimsiz e postalar alana kadar . Sıradan bir hayatı olan Öykü o günden sonra bir daha e...