Öykü*
Aradan iki ay geçmişti. Artık e posta almıyordum , bazen isimsiz öğrenmem gereken bir şey olduğu zaman e posta atıyordu. Bu sürede e postaları atanın Ceren olmadığını da öğrenmiştim. Selçuk bu işten sıyrılmak için onu ortaya atmış.
Enes' in ayarladığı özel öğretmen ile tam gaz ders çalışıyorduk. O kadar çok eksiğim vardı ki.. Kocamın yüzünden okula gidememiş , devamsızlıkta rekor kırmıştım.
" Bugünlük bu kadar. Harika gidiyorsun hayatım , yarın dersimiz yok biliyorsun. Senden bugüne kadar işlediğimiz bütün konuları tekrar etmeni istiyorum."
Çekmecedeki 1000 TL yi alıp 25 yaşlarında gösteren kadına verdim. Ben de isterdim tabiki kaslı , baklavalı biri bana ders anlatsın ama yok.Nedeni çok basit . Enes Batıkan'ın karısı olmak kolay değil. Adam sinekten bile kıskanıyor be.
**
Abimin evine gittiğimde kocamın arabası kapıdaydı. Enes beni aramış , direk abime geçeceğini haber vermişti. Bende ortalığı toplayıp evden çıkmıştım. Abimin evi şirin , mütevazı villa tarzında bir evdi. Bahçe kapısından içeri girdiğimde ikiside beni fark etmemişti.
" Gitti be Enes, seni sevmiyorum dedi ve gitti. " Abimin sesi ağlamaklı ve güçsüzdü.
" Biliyor musun bazen çok korkuyorum. Öykü beni bırakıp giderse ben ne yaparım, nasıl nefes alırım? "
Ay ponçiğim benim ya. Beni kaybetmekten korkuyor.
" En azından o seni seviyor ve hep yanında. Ama benim sevdiğim kadın şimdi kim bilir nerede? "
Abim cümlesini zar zor tamamladıktan sonra hıçkırarak ağlamaya başladı. Arya'yı bulup konuşmam gerekiyordu, neden gittiğini öğrenmem gerekiyordu.Bahçe kapısından tekrar çıkıp evin kapısına yöneldim. Kapıyı çaldıktan sonra üstümü başımı düzelttim. Enes kapıyı açtığında ona sıkıca sarıldım.
" Öykü, neler diyorsun aşkım daha dün şey yaptık."
Tabikide yapmadık, dalga geçiyor benimle. Ağzının üstüne elimin tersiyle vurup abimin yanına geçtim.Abimi neşelendirmeye çalışıyordum ama pek işe yaradığını söyleyemezdim. Yemeğe oturacağımız sırada midemin bulanması üzerine lavaboya koştum.
İçim dışıma çıkana kadar kusmuştum. Kapının tıklatılma sesi geldiğinde yüzümü yıkayıp lavabodan çıktım.
" İyi görünmüyorsun. Enes seni doktora götürsün. " dedi abim. Hemen telefonumu çıkarıp adet takvimi uygulamama baktım. Tam 3 gün gecikmişti adetim.
" Midemi üşütmüşüm abi , bişeyim yok " dedim. Birşeyler atıştırdıktan sonra Enes' in yardımıyla ortalığı toparladım. Tam salona geçecekken başımın dönmesiyle yere kapaklandım. Sonrası karanlık.
*Enes*
Hastanede karımın uyanmasını bekliyordum. Neden bayılmıştı bu kız ? Odadan çıkan doktoru gördüğüm gibi yanına koştum.
" Karımın neyi var ? Neden bayılmış? " diye sordum adamın yakasını tutarak.
" Enes Bey biraz sakin olun. Bu dönemlerde böyle baygınlık geçirmesi normal, eşiniz 5 haftalık hamile. Bol bol dinlensin."
Doktor gittikten sonra arkasından bakakalmıştım. Ne yani şimdi ben baba mı oluyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRİM
ChickLitHayatı boyunca yiyip yiyip kilo almayan kızlara beddua etmişti , onlar gibi olmak istemişti. Her sinirlendiğinde kendini yemeğe veriyor, mutlu oluyordu . Ta ki isimsiz e postalar alana kadar . Sıradan bir hayatı olan Öykü o günden sonra bir daha e...