Sıçrayarak uyanmıştım, kabus görmüştüm. Yataktan çıktığımda uykumu aldığımı hissettim.Yavaş adımlarla odanın kapısına yöneldim, ismimin geçtiği konuşmayı duyduğumda olduğum yerde kalmıştım.
" Öykü benim isimsiz olduğumu öğrenmemeli. "
" Sana ne diyorsam onu yap Cengiz! Ne zamandan beri benim emirlerime karşı geliyorsun, ne zamandan beri bu cesareti kendinde bulabiliyorsun! "
Enes'i ilk kez bu kadar sinirli görüyordum, yani duyuyordum aman neyse işte.
Enes'in adımları odaya yaklaştığında kendimi tekrar yatağa attım. Kapı açıldı.
" Mükemmel kocan geldi, uyuyor musun hâlâ? "
Senden nefret ediyorum pislik, bir de ben bu adamla evlendim. Yavaşça numaradan kapattığım gözlerimi açtım. Ona nefretle bakıyordum.
Yataktan kalkıp dolabımın önüne geçip kıyafetleri hunharca yerdeki valize sıkıştırmaya çalıştım. Odadan çıkacağım sırada Enes buna engel oldu." Neyin var? Canını sıkacak bir şey mi yaptım? "
" Sana inandığım için kendimden nefret ediyorum , senden nefret ediyorum " dedikten sonra ondan uzaklaşıp valizimi elime aldım.
Önüme geçti. Bir ara gözlerine bakmak istesem de yapamadım.
" Senden nefret ediyorum isimsiz." Son kelimeyi vurgulayarak söylemiştim. Koşar adım otelden çıkarken dün geceki münasebetsiz görevliyle çarpıştım.
" Sanırım birilerinin yardıma ihtiyacı var. "
Bu ses , ama olamaz. Hızla arkamı döndüm.Oradaydı işte , yaşıyordu. Bir adım attım ona doğru.Yüzüne hızla bir tokat savurdum. Gözlerinden bir damla yaş aktı.
"Selçuk! "
Konuşmama izin vermeden beni dışarıdaki arabaya bindirdi . Valizimi de üstüme fırlattıktan sonra şoför koltuğuna oturup arabayı çalıştırdı.
*Enes*
Ne hakla giderdi , benimdi o. Odadaki geniş koltuğa oturup gözlerimi kapadım. Son sözleri hâlâ kulağımda çınlıyordu.
" Senden nefret ediyorum isimsiz." demişti bana. İsimsiz olduğumu öğrenmişti demek.İşte şimdi gerçek Enes' i tanıyacaksınız. Cengiz' i arayıp oteldeki eşyalarımızı almasını istemiştim. Otelin lobisine inip görevliye Öykü'yü sordum.
" Abi , bitane adam geldi yengeyi alıp götürdü. " dedi ağzını yayarak.
" Kim lan! Kim aldı benim karımı! " diye gürledikten sonra çocuğun yakasına yapıştım.
" Tanımıyorum ama yenge onu gördüğü zaman ismiyle seslendi. Adamın ismi Selçuk. " dedi zafer sırıtışı yaparak.
Çocuğu resepsiyona fırlattıktan sonra otelin önündeki arabama binip sürmeye başladım. Evet ben isimsiz olabilirim. Öykü'ye zayıflaması konusunda yardımcı oluyordum. Selçuk da bana yardım etmek istediğini söylemiş , fakat Dilara ile ikisi bunu kötüye kullanmıştı. Haldun ve Selçuk iş birliği yaparak benim karımı ortadan kaldırmak için çok uğraştılar ama yapamadılar.
Telefonumu çıkarıp Dilara'nın numarasını tuşladım . İkinci çalışta açmıştı.
" Efendim." dedi kısık bir sesle.
" Sorularıma evet ya da hayır olarak cevap ver. Öykü orada mı ? İyi mi? "
" Evet, evet. "
Gülümsedim. En azından o iyiydi.
" Birazdan geliyorum karımı almaya. " dedikten sonra telefonu kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRİM
ChickLitHayatı boyunca yiyip yiyip kilo almayan kızlara beddua etmişti , onlar gibi olmak istemişti. Her sinirlendiğinde kendini yemeğe veriyor, mutlu oluyordu . Ta ki isimsiz e postalar alana kadar . Sıradan bir hayatı olan Öykü o günden sonra bir daha e...