E-31

2.8K 133 10
                                    

" Öykü , hadi geç kalmadan gidip dönelim." Evrim, montunu giymiş kapının önünde beni bekliyordu.Hırkamı elime alıp yanına gittim. Kızımı görecektim. Onu on gündür görmemiştim.

¤¤

" Ne kadar tatlı değil mi?"diye cırladım. Evrim'in kolunu sıkarken.

"Evet ama biraz daha cırlarsan yakalanacağız." Dudağımı ısırdım.

"Özür dilerim. Ama onu çok özledim. Şu kız kim? Kızımı kucağına almış." dedim dişlerimi sıkarak.

" Bakıcı olabilir, hadi gidelim artık canım. " Kıza dikkatle baktım . Bu Melisa değil miydi? Kocamın lisedeki embesil sevgilisi.

Evrim beni zorla arabaya bindirdikten sonra sürücü koltuğuna geçti .

*Evrim*

Eve gelir gelmez Öykü  mutfağa girmiş , akşam yemeğini hazırlıyordu. Aslında onunla iyi anlaşıyordum  hatta çok iyi.

" Yemek on dakikaya hazır olur." diye seslendi Öykü mutfaktan neşeli bir sesle.Odama çıktım. Ben onu öldüremezdim ki . Ben karıncayı bile incitemezdim. Ecrin'in bana bıraktığı kasedi aldım elime. Odanın kapısını kilitleyip kasedi DVD'ye taktım.

İşte sevgilim , benim olmasını o kadar istemiştim ki. Ama benim değildi o. Hiç bir zaman da olmayacaktı. Ecrin kahkahalarla gülüyordu.

" Oyun bitti ve sen bu kaydı izliyorsun . Bana her zaman sadık kaldın zavallı Evrim. Seni hiç sevmedim biliyor musun? Zerre kadar sevmedim. Sen benim maşamdın tatlım. Babanın ölümünden sonra omzumda ağlamıştın değil mi? Babanın katilinin omzunda. Baban benim foyamı meydana çıkaracaktı az kalsın, onu öldürürken o kadar zevk aldım ki. Sana her şeyi anlatacaktı fakat vadesi yetmedi. Öykü'nün  suçlu olduğuna o kadar inandırdım ki seni , bir taşla iki kuş. Hatta iki taşla bir sürü kuş. Oyun bitti zavallı. "

Kayıt sona ermişti. Tüm bu olanlara inanamıyordum, o beni kullanmıştı . Babamı da o öldürmüştü .Aşağı indiğimde Öykü  masayı hazırlamış , tabaklara yemek koyuyordu.

" Biraz başım ağrıyordu kusura bakma , yardım edemedim sana" Masaya oturdum. Midem bulanıyordu. Ölmeyi hak etmiyordu.Ecrin beni kandırmıştı . Öykü'nün  suçlu olduğuna inandırmıştı beni .

" Sorun değil. Sen iyisin değil mi?" Başımı evet anlamında salladım . Tabağımdaki köfteden alıp yemeye başladım. Gözümün önüne babamın cansız bedeni gelmişti. Ben kalp krizinden şüphelendiğim için otopsi yapılmasını reddetmiştim . Zaten Ecrin de otopsi yapılmasın, baban öbür dünyada acı çeker demişti. Lanet olsun..

" Bana biraz isimsizden bahseder misin? "

Öykü  her şeyi en başından anlatmıştı bana. Artık onun suçsuz olduğunu biliyordum. Suçlu olanlar da artık yaşamıyordu.

" Tam bitti derken tekrar mesaj attı isimsiz. "

" O bendim Öykü. O mesajı atan bendim. "

EVRİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin