-Aslında finali biraz geciktirecektim ama benim de sınavlarım var, dizi setleri oluyor. Bu yoğun tempoda hikaye yazamıyorum, ilham gelmiyor.
İkinci kitap falan olmayacak, tamamen bitti yani. Ama aklımda yeni bir kaç hikaye var onları yazacağım
Yanımda olan herkese çok teşekkür ederim❤-
Sabah uyandığımda beni inceleyen iki çift göz vardı. Selçuk ve Dilara yatağın başında dikilmiş beni izliyorlardı.
" Uzaylı görmüş gibi bakmayı kesin gerizekalılar, gelin buraya." dedim onlara kollarımı açarken. İkisine birden sarıldım.
" Oğlum , bak halan. " dedi Selçuk oğlunu benim kucağıma fırlatırken.
" Adı ne? " dedim akan gözyaşlarımı silerken. Biz de kaldıkları süre boyunca isim bulamamışlardı. Zaten yeğenimi on gün anca görmüştüm.
" Arda!" dedi Dilara gülümseyerek.
Arda , kızımdan 4 ay büyüktü. Bal yanak yeğenim benim. Dudakları o kadar tatlı ki. Üçü odadan çıktıktan sonra yatağımı toparlayıp giyindikten sonra aşağı indim.
Herkes kahvaltı masasındaydı. Enes , kızıma salam yedirmeye çalışıyordu. Kızımı kurtardıktan sonra mutfağa gittim, buzdolabından mama çıkarıp çaydanlığın üzerine koydum. Isındıktan sonra mamayı alıp içeri geçtim.
Çisem salamı gösteriyor, mamayı itiyordu. "Kızım sen onu yiyemezsin" dedim otoriter bir şekilde.
" Pis anne! " dedi ardından da ağlamaya başladı. Enes onu kucağımdan alıp salam yedirmeye başladı.
"Cici baba, pis anne!!" Çisem bunları söylerken Enes de katıla katıla gülüyordu.
- 2 Yıl Sonra-
Mutlu bir evliliğim , beni seven kocam ve dünyalar tatlısı bir kızım vardı.
Enes'i ikna edip üniversite sınavına girmiştim. Sen kazanamazsın diyen kocama inat Marmara Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği bölümünü kazanmıştım.Demir abimin de bir kızı olmuştu adını Elif koymuştu. Arya ile didişe didişe geçinip gidiyorlardı.Selçuk ve Dilara bizim eve yakın bir evde oturuyordu. Dilara ikinciye hamileydi ve sürekli aşeriyordu.Bende haberler bitmez. Kankam Evrim de çocukluk aşkı ile evlenmişti.
Alya bana Evrim'i nasıl bulduğunu anlatmıştı. Hatırlayınca gülümsedim.
" Onu bulmak için İstanbul'a geldim. Sosyal medyadan stalklaya stalklaya gittiği kafeleri bulup not ettim. Bir gün yine stalklarken bir kafede check-in yaptığını gördüm , hemen oraya gittim. Karşımdaydı. Ama yanında bir kız vardı. Takip edip evini buldum, evli sanıyordum. İki gün sonra gazeteye hasta bakımı için ilan verdiğini görünce o ilan üzerine gittim. Beni işe aldı , ama sürekli azarlıyor bana kötü davranıyordu. Dayanamayıp kendimi ifşa ettim. Kendine gelmesi biraz zaman almıştı ama sonunda beni kucağına alıp döndürdü. "
O sırada elime dokunan ellerle sıçradım. Çisem ayıcığının elinden tutmuş yüzüme bakıp sırıtıyordu.
" Babam şeni çayıyo , kaydeş yapmak için . Hadi did kaydeş yap bana"
" O babanı var ya. Hem senin uyku saatin gelmiş neden uyumadın ?"
Çalışma masamdan kalkıp Çisem ile beraber salona indim. Enes bey oturmuş kızım için hazırladığım mamayı yiyordu.
" Aaa aşkım , çok özledim seni! " dedi Enes mamayı bırakıp. Göz devirip Çisem'e mamasını içirmeye başladım. Çisem beni ittirip babasının kucağına geçip mamasını içmeye başladı.
Daha sonra Çisem'in altını değiştirip uyuttum. Öğlen uykusuna yattığında üç saat uyuyordu meleğim.
" Kocacığım akşam yemeğini hazırlar mısın? Benim yarın vizelerim var , biraz daha çalışayım." Yanıma yaklaştı.
" Vizelerin iyi geçerse çocuk istiyorum." Kafa salladım.
" Söz mü? " Yine kafa salladım.
" O zaman kahramanın patates kızartıp , makarna yapsın. Sen de git dersini çalış. " Öpücük atıp çalışma odama çıktım.Son kontrollerimi de yapıp odadan çıktım. Enes akşam yemeğini hazırlamış , kızımızı doyurmuş televizyon izliyordu.
Birlikte yemeğimizi yiyip kızımızla oyun oynadıktan sonra onu uyutup odamıza çıktık. Ah canım kocam bilmiyordu ki hamile kalmayayım diye ilaç kullandığımı..
-3 Yıl Sonra-
O kadar korunmama rağmen o günden bir hafta sonra hamile kalmıştım. Çünkü mal Enes korunduğumu fark etmiş doğum kontrol haplarımı vitamin ile değiştirmişti. Oğlum doğduğunda adını Ömer koymuştuk. Ömer şuan üç yaşında tatlış bir bebekti.
Çisem de okula başlamıştı. Ben üniversiteden mezun olmuş, iş hayatına atılmıştım.Özel bir çocuk yuvasında öğretmendim. Genelde gündüz 12:00-15:00 arası çalışıyordum. Sebebiyse o saatlerde Arya hem kızı hem de Ömer ile ilgileniyordu.Çisem zaten sabahtan öğleye kadar okuldaydı. Onu babası götürüp getiriyordu.Yuvadan çıkmış eve gelmiştim. Enes kapıda telefonla konuşuyordu.
Beni görünce telefondakine bir şeyler söyleyip telefonu kapattı.
" Hoşgeldin aşkım. Biliyorsun yarın sömestr başlangıcı, bende kızımızı babannesine bırakacağım. İkimiz ufak bir tatile çıkacağız."
" Aşkım bu tatil onun için. İkisini de götürelim bence. " dedim kapıyı açarken. Beni kucağına alıp kapıyı kapattı. Odaya çıktığımızda nefes nefese kalmıştı. Beni yatağa fırlattı.
" Aşkım sen kilo mu aldın? " Yastığı alıp yüzüne fırlattım.
" Odun!! "
**
Ertesi gün eşyalarımızı hazırlayıp yola çıkmıştık. Enes beni babasının dağ evine götürüyordu. Çocukları babannelerine bıraktığımız için kötü hissediyordum. Ama benim çocuklarım fedakardı .
" Anne siz gidin , ben sonra da giderim." demişti bitanecik kızım.
Dağ evine gelmiştik. Birlikte şöminenin karşısında oturup sahlep içmiş , birbirimize sarılıp oturmuştuk.
25 yaşına gelmiştim. 25 yaşında 2 çocuk annesiydim , benim yaşımı öğrenenler şaşırıyorlardı.
" Seni çok seviyorum." dedi Enes yatakta birbirimize sarılmış yatarken.
" Bende aşkım bende . İyiki kocamsın iyiki çocuklarımın babasısın. " dedim yüzünü okşayıp.
" Bu kadar romantiklik yeter karı karnım acıktı!"
Enes 5 sene önce de aynıydı , 10 sene sonra da aynı olurdu. Ama o benimdi. Kimseyle paylaşamam onu ❤
-END-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRİM
ChickLitHayatı boyunca yiyip yiyip kilo almayan kızlara beddua etmişti , onlar gibi olmak istemişti. Her sinirlendiğinde kendini yemeğe veriyor, mutlu oluyordu . Ta ki isimsiz e postalar alana kadar . Sıradan bir hayatı olan Öykü o günden sonra bir daha e...