E-10

14.5K 694 161
                                    

" Dilara şimdi isimsiz e postaları atan sen miydin ? "

" Sayılır . Biz aslında bir grubuz . Grubun diğer üyelerini açıklama şansım yok ama ben hep senin iyiliğini istedim Öykü. Benim kardeşim olmayabilirsin ama sen benim dert ortağımdın . Hatırladın mı ben sevgilimden ayrılınca sana koşmuştum. Teselli etmiştin beni, hep destek oldun bana."

Gülümsedim ve ona sarıldım sıkıca. O benim kardeşimdi , aramızda kan bağı olmasa bile kardeşimdi benim .
Dilara ile birlikte dağ evine döndük. Selçuk uyanmış , telefonundan birilerini aramaya çalışıyordu.

Beni görünce bir annenin çocuğuna sarıldığı gibi sarıldı bana. Elleri titriyordu.

" Sana bir şey  oldu zannettim, çok  şükür  buradasın."

" Selçuk, ben seni çok seviyorum. "

O sırada kapı gürültüyle kırıldı . Kapıda bir kaç  adam vardı , hepsi de iri yarı mafya kılıklı adamlardı . Adamların arasından tanıdık bir yüz çıktı karşıma. Enes'i görünce Selçuk beni arkasına aldı.Gözlerim hızla Dilara'yı aradı . Koltukta oturmuş sinsice sırıtıyordu.

" Sen yaptın değil mi? Güvenmiştim sana ben! " Dilara sırıtıp  ayağa  kalktı. Enes'in  yanına  gidip elini sıktı.

" Bana güvenme Öykü. Enes alabilirsin onu , ben sözümü tuttum. " dedi Dilara gülerek.

Enes yavaşça içeri girdi . Diğerleri de arkasından girdi.

" Onu alamazsın benden! " Selçuk  hâlâ  beni tutuyordu. Korkuyordum.

Enes parmağını şıklattı , adamların hepsi Selçuk'un üstüne doğru gelip onu kenara çekip dövmeye başladılar.

" Enes, yapmayın lütfen. Bıraksınlar onu. "

Enes güldü ve elimi tuttu . Beni kapıya doğru çekiştirirken adamlar Selçuk'u dövmeyi bırakmıştı .
Arabaya binip yola çıktıktan sonra ben kafamı cama yaslayıp yolu izlemeye başlamıştım.

" Öykü,  korkma benden . Ben seni seviyorum . Evlenicez " dedi gülümseyerek .

" Ben Selçuk'u seviyorum Enes. "

" Eğer onun yaşamasını istiyorsan benimle evleneceksin."

-Bölüm sonu -

EVRİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin