Babam mı? Önceden birisi böyle bir şey söyleseydi güler geçerdim fakat doğru olabilirdi . Ne de olsa evlatlıktım ben .Babam olduğunu iddia eden adamla birlikte içeri girdik . Adam koltuğa oturduktan sonra ellerini bacaklarının arasına sokup gözlerime dikti gözlerini.
" Bu zamana kadar neredeydin peki ? " Efsane soruyu yöneltmiştim ona. Hep böyle sorarlardı filmlerde.
" Çok fakirdim kızım , sana bakamıyordum . Annen de başka bir adamla kaçıp , terk etti bizi . "
Vay canına, işe bak. Zaten benim annem o değildi . Ben kendimi bildiğimden beri Türkan annemdi beni sarıp sarmalayan, hasta olduğumda o beklemişti sabahlara kadar. Tamam babam Dilara'yı çok seviyordu ama annem asla ayrım yapmazdı aramızda .
" Bu genç adam kim ? " Selçuk'a şüpheli şüpheli bakıyordu .
" Şey , okuldan bir arkadaşım . Onunla kalıyorum." dedim .
Lanet olsun , herkes bizi sevgili sanıyordu . Aslında ondan hoşlanmaya başlamıştım ama belli etmemeye çalışacaktım . Kaçan kovalanırdı değil mi?
" Ben artık kalkayım , bir gün evime götürmek isterim seni kızım . " Cevap vermemiştim , o da gitmişti . Kendimi koltuğa atıp derin bir nefes aldıktan sonra hızlıca verdim nefesimi . Hayatımı yazsam roman olurdu herhalde . O anda aklıma e postam geldi , ne zamandır bakmıyordum .
Selçuk'un duşa girmesini fırsat bilip odama çıktım . E postam açık duruyordu .Önemsemeyip gelen mesajlara baktım.
" Zayıfladın ya g*tün kalktı değil mi kız? "
Son mesaj beş dakika önce gelmişti.
" Umarım buna cevap verirsin . Bugün gelen adam baban değil tatlım sakın güvenme ve Selçuk'un durumu iyi değil ona yardım et."
Oturumu kapatıp sandalyeden kalktım . Cama yaklaştım . Evin önünde siyah minibüs duruyordu , bugün okulun önündeki adam da minibüsün önünde durmuş evi gözetliyordu.Selçuk'un odası benim odamın yanındaydı . Odamdan koşarak çıkıp onun odasına koştum , kulağımı kapıya dayayıp ses var mı diye kontrol ettim . Ses gelmiyordu lanet olsun. Kapıyı yavaşça açıp içeri girdim.
Banyodan su sesi de gelmiyordu , gözlerimi elimle kapatarak banyoya girdim . Ayağım bir şeye takılmıştı . Korkuyla çektim ellerimi gözlerimden.Selçuk yerde kanlar içinde yatıyordu.Cebimden telefonu çıkarıp 112 yi aradım .
***
Selçuk'un kendisine gelmesini bekliyordum hastanede . Kimdi o adamlar? Bizden ne istiyorlardı?
" Selçuk Bey'in yakını kimdi? Hasta kendine geldi . " Hemşire ile birlikte Selçuk'un odasına girdim , gözleri açık uzanıyordu.
Gülümseyerek yatağın yanına yaklaştım. " Selçuk , iyi misin? "
" Utanmadan geliyorsun bir de! Hemen çık , git buradan . Ben eve gelince seni görmeyeceğim . Defolup gitmiş olacaksın . "
" S-selçuk. Ben ne olduğunu bilmiyorum bile."
" Defol dedim! " Selçuk bunu yüksek sesle söylemişti. Bana tuhaf tuhaf bakan hemşireye aldırmadan gözyaşlarımın , gözlerimden akmasına izin verdim.Odadan çıktım , gözlerim bulanıklaşmıştı . İnsanlara çarpa çarpa hastaneden çıkmıştım .
Montumun yakasını düzelttim .
Ne istiyorlardı benden ? Selçuk neden böyle davranmıştı bana , neden? O adamlar kimdi?O sırada ağzım , güçlü bir el tarafından kapatılmıştı . Çığlık atamıyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRİM
ChickLitHayatı boyunca yiyip yiyip kilo almayan kızlara beddua etmişti , onlar gibi olmak istemişti. Her sinirlendiğinde kendini yemeğe veriyor, mutlu oluyordu . Ta ki isimsiz e postalar alana kadar . Sıradan bir hayatı olan Öykü o günden sonra bir daha e...