E-8

15.7K 714 43
                                    

Gözlerimi açtığımda karanlık bir yerde olduğumu anlamıştım yani doğal olarak . Yattığım yerde yavaşça doğruldum , üzerimdeki battaniyeyi sıyırıp yataktan kalktım . Odadan çıkıp küçük evde ilerlemeye başladım .

Şöminenin karşısında oturan biri vardı . Ayağa kalktı ve bana sıkıca sarıldı .

" Selçuk? "

" Öykü  sana bağırdığım için özür dilerim . Peşimde adamlar var hatta peşimizde . Seni buraya bir arkadaşım getirdi , merak etme güvendeyiz . " Alnıma bir öpücük kondurup tekrar sarıldı bana.

Birlikte minderin üstüne oturduk. Selçuk üzerime kalın bir battaniye örtüp tekrar sarıldı bana .

" Öykü  sana aşığım."

" Ha? " Şok olmuştum . Bana aşık mıydı o?

" Seni seviyorum yani kızım " Tekrar bana sarıldı bir an öyle kaldık .

Onu seviyordum sanırım.. Enes'i bile unutturmuştu  bana. Onun sayesinde unutmuştum  Enes'i. Enes bana göre  imkansızdı  benim için  ve ben ondan vazgeçmiştim. Ailemi düşündüm, beni evden kovan  ailemi. Bir kere bile aramamışlardı  beni. Babamın  beni sevmediğini  biliyordum ama evlatlık  olabileceğim  hiç  aklıma  gelmemişti. Hep Dilara  sevilmişti en çok. Bunları  düşünmemek  için  Selçuk'u  izlemeye başladım.

Aylardır  o yanımdaydı, destek olmuştu  bana. Hiç  düşünmeden  evine  almıştı  beni. Onun hakkını  asla ödeyemezdim. Part time çalıştığım  için  eve alışveriş  yapıyordum  ama o bunu  kabul  etmiyordu. Selçuk  bir anda bana baktı. Bakışlarımı  yakalamıştı, gülümsedi. Ben de gülümseyip  önüme  döndüm  hızla.

***

EVRİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin