Odada yayılmış yatıyordum. Dilara böyle bir şeyi neden yapmıştı ki , ona güvenmiştim ben . Kardeşim demiştim ona , canım demiştim.Ama o ne yapmıştı?
Enes'e yerimizi haber vermiş ve beni sevdiğim adamdan ayırmıştı.Arabada Enes ile kavga etmiştim. O kimdi ki zorla evleniyor benimle? Enes bizim okula nakil ile gelmiş biriydi. Normalde 22 yaşındaydı, ben onu 18 sanarken o bugün bana gerçek yaşını söylemişti.Mis gibi yayılmıştım yatağa resmen. Ta ki Enes' in " müstakbel karım " diye kulağımda bağırmasına kadar.
Hafifçe doğruldum ve yüzümü buruşturdum . " Müstakbel karım diyen dilini arı soksun. "" Ben de müstakbel karım diyen dilini yerim dersin sanmıştım."
" Nah derim. " dedim piç gibi sırıtarak.
Hızla üzerime doğru gelip kolumu sıkmaya başladı. Zora gelince şiddete başvuruyordu.
" Canımı yakıyorsun, bırak" O ise bırakmak yerine daha çok sıktı.Gözlerimin dolmasına engel olamadım , canım yanmıştı. Ben sevdiğim adamı istiyordum , buradan gitmek istiyordum. Hayatımın eski haline dönmesini istiyordum.Kolumu bıraktığında gözlerinde pişmanlık vardı . Hemen bana sarıldı.
" Hadi gel film izleyelim , kafan dağılır biraz. "
Ruh hastası pislik dedim ama içimden.Kafa salladım ve yataktan çıktım . Enes de arkamdan gelip televizyonu açtı . Televizyon da vampir filmi vardı , onu izlemeye başladık.
**
" Bunlar neden çıplak dolaşıyor , kapat gözünü " dedi Enes bana ters ters bakarak.
Enes'e çaktırmadan gülmüştüm.Koltukta oturmuş kanal kanal geziyordum. Enes de telefondan biriyle mesajlaşıyordu . Arada bir bana dönüyor , gülümsüyordu.
" Uf şuna bak " dedim Francisco'yu göstererek.O bana küfürler mırıldanırken ben ağzımın suyunu akıtarak Francisco'ya bakıyordum.Televizyona bakmaktan sıkılmıştım. Televizyonu kapatıp Enes'e döndüm.
" Enes , beni eve götür " dedim Enes'in beni kaçırdığını hatırlayarak.
" Yine başlama lan! Ağzını burnunu kırdırma bana " dedi gözlerini belerterek.
" Watty de mi takılıyorsun sen? Ayaz Barkın gibi konuştun da. "Güldü ve ayağa kalktı . Kaslarını gözlerime sokmuştu resmen. " Ben kötü çocuğum kızım." dedi.
Güldüm ve kaslarını sıktım.
" Sen , ben , bir de bebek " Enes'in o lafından sonra kahkahayla gülmeye başladım.
" Seni kaçırayım mı? " dedi daha sonra sırıtarak.
" Ediz gibi mi? Sonra da psikopat ama bana aşık kocam mı olacaksın" dedim heyecanla.
" Hıhı.. "
" Sen olsa olsa Aşk-ı Memnu dizisinde ki Adnan olursun , mal" dedim.
- Bu arada her şey netleşmeye başlıyor . Gerçek isimsiz ortaya çıkacak yani birazı , onlar ortaya çıkarken Selçuk ile ilgili gerçekleri öğreneceksiniz -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRİM
ChickLitHayatı boyunca yiyip yiyip kilo almayan kızlara beddua etmişti , onlar gibi olmak istemişti. Her sinirlendiğinde kendini yemeğe veriyor, mutlu oluyordu . Ta ki isimsiz e postalar alana kadar . Sıradan bir hayatı olan Öykü o günden sonra bir daha e...