MINSUNG | יותר מדי

508 20 11
                                    

הפרק מכיל תוכן בוגר, סמאט.
ראו הוזהרתם. הקריאה באחריות הקורא.

"אני אוהב אותך." לא היה לגיסונג מושג למה הוא הרגיש בצורך לומר לו את זה אבל המילים הצטברו בגרון שלו בכל פעם שהביט בו.

עיניו בערו. "גם אני אוהב אותך."

"באמת?"

"באמת."

אף אחד מהם לא ידע מי נע קודם. הכול היה מטושטש. מינהו היה מעל גיסונג. שפתיהם התנגשו וגיסונג קרס על גבו כשגופו של מינהו נחת עליו בכבדות.
המגע גרם לשניהם לגנוח בקול רם.
גיסונג שילב את אצבעותיו בתוך שיערו של מינהו, כרך את רגליו סביב מותניו והשיב לו בנשיקה נזקקת. הוא הצמיד את יריכו ונענע את מותניו כלפי מעלה. גיסונג רצה לצלול אל תוך מינהו, לא משנה איך. הוא הכניס את לשונו לפיו ונישק אותו בכל הכוח. מינהו גמל לגיסונג בגניחה עמוקה שכולה שביעות רצון.
גיסונג הרגיש את מינהו נוקשה בין רגליו, מתחכך ומשתפשף באבריו, גורם לצעיר לגנוח ולהתקרב אליו יותר.

המחשבות של מינהו הטשטשו כאשר גיסונג גנח באוזניו. ידיו נדדו על כל גופו של הצעיר. הוא הכניס את ידו תחת חולצתו הדקה וליטף באצבעותיו את גבו. "אתה כל כך נעים."
ידו הגיעו לכל פינה בגופו הזעיר של גיסונג - לרגליו, למותניו, לשיערו, לפניו. הוא נגע בכל מקום חוץ מהמקום היחידי שגיסונג היה זקוק שיגע בו.

גיסונג הרגיש את הלהיטות והתשוקה הגוברת בגופו ולא יכל לעמוד בכך. הוא התחרפן תחת מגעו של מינהו ונהפך למרושל. גופו רעד מתחושת הלהיטות והוא הרגיש שהוא מתמכר לה כיוון ונהנה ממנה. הוא הרגיש פרצי עונג מעקצצים בגופו אשר הציפו אותו בכל פעם שהתחכך בו מינהו.

הצעיר התענג על תחושת הלהיטות שחש כלפי מינהו, ובתוך כל הרגע הזה, נגע גיסונג בחלק הקדמי של מכנסיו. ידו של גיסונג נרעדה כאשר ידו באה במגע עם זקפתו של מינהו.

"לא. אל." מינהו גנח. הוא הצמיד את ראשו אל ראשו של גיסונג. "לא היום. אתה עייף." גיסונג נאנח. "כואב לך?" אמר גיסונג אל תוך שפתיו של מינהו. "כואב לי כל כך. אתה הורג אותי, גיסונג." הוא גנח וטמן את ראשו בשקע צווארו של הצעיר. "יש לך ריח כל כך טוב." מינהו נשך ושאב את עור צווארו של גיסונג והעביר עליו נשיקות חמות ורטובות עד שהגיע אל שפתיו של גיסונג וחזר לנשק אותו.

גיסונג לא יכול היה לשאת בזה יותר.
לא עוד.

הוא הכניס את ידו אל תוך החולצה של מינהו ושרט את עור גבו כשלשונותיהם התנגשו אחת בשנייה. מגע אצבעותיו של גיסונג גרם למינהו לחוש את אותה תחושת העקצוץ המענגת שהרגיש גיסונג בעצמו. הוא הצמיד אותו עמוק לתוך המזרן ונע עליו בכוח כשידו הגדולה נדדה אל רגליו של גיסונג.

הוא אחז בחוזקה בירך החשופה של גיסונג. המגע בין ידו הקרה לירך החמה גרמה לגיסונג להשתנק. הוא לא ידע אם הוא מתחרט שדווקא היום לבש את המכנסיים הקצרים האלה. אצבעותיו של מינהו ננעצו בעורו של גיסונג עד שנכנסו אל תוך המכנס שלו. הוא הרגיש את ידו על שולי תחתוניו ולרגע קט הבוגר היסס מלהמשיך.

Stray Kids | oneshotsWhere stories live. Discover now