"תודה שהיית שם בשבילי." אמר היונגין ונישק את מינהו חזרה עמוקות.
הפרק מכיל תוכן בוגר, סמאט.
ראו הוזהרתם. הקריאה באחריות הקורא.𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟
לאחר הנשיקה העמוקה שחלקו השניים, היונגין הטיח את מינהו על המיטה. הוא פתח את החגורה של הבוגר והוציא אותה ממכנסיו. לאחר מכן היונגין הוריד את המכנס של מינהו יחד עם הבוקסר שלו ונשך את שפתו התחתונה כשראה את אברו החשוף מול עיניו.
היונגין ראה את איברו של מינהו כבר כל כך הרבה פעמים, אבל ליבו תמיד החסיר פעימה כשנחשף אליו כל פעם מחדש. משהו התחולל בתוכו כשהביט באיברו של מינהו עומד בגאווה למענו עוד לפני שהתחילו משהו.
היונגין הוריד גם הוא את בגדיו והתיישב צמוד ומול מינהו. הוא תפס ביד אחת את איברו ובידו השנייה את איברו של מינהו תוך כדי שלכד את פיו של הבוגר אל תוך פיו לנשיקה. בשנייה שפיותיהם התחברו, היונגין טחב את לשונו אל תוך פיו של מינהו, חורק וטועם כל אזור בפה שאהב כל כך.
מינהו גנח גניחות עמוקות ושקטות בתוך פיו של היונגין לנוכח מגעו. הוא אהב את המגע המרטיט שלו, אבל רצה יותר מזה.
מבלי למצמץ, תפס הבוגר באיברו של היונגין והזיז את ידו עליו, משפשף אותו בעדינות. את אצבעותיו בידו השנייה הכניס לפיו של היונגין, שהרטיב אותן בצורה מרושלת עם הרוק שלו. עיניו של היונגין היו חצי פקוחות ושפתיו היו אדומות ונפוחות. הוא פלט גניחה גבוה כשמינהו הוציא את אצבעותיו מפיו ומיקם אותן מול כניסתו.
הבוגר הכניס את שתי האצבעות אל כניסתו של היונגין, מסובב אותן בתוכו בגסות.
כשמינהו הטה את אצבעותיו מעלה היונגין התחיל לגנוח בקול רם יותר. מינהו נשנק במקומו מהגניחות הרמות וכיסה את פיו של היונגין בנשיקה נוספת. כשהיונגין התחיל להתרגל לתזוזת אצבעותיו של מינהו בתוכו ולהנות, הוא נשען קדימה ותפס בכתפיו של הבוגר, מזיז את האגן שלו קדימה ואחורה כדי לקבל עוד מאצבעותיו הארוכות של ההיונג שלו בתוכו.
"א-אני קרוב... עוד קצת." אמר היונגין באוזנו של מינהו כשהתקרב אליו. "אתה באמת רוצה לגמור מהאצבעות שלי?" שאל מינהו והרים את גבותיו בתהייה. הוא הביט בפניו של היונגין שהיו לצד פניו. הוא ידע כמה אהב היונגין את האצבעות שלו, אבל היום רצה מינהו לגרום להיונגין לגמור מאיברו.
הבוגר משך את אצבעותיו החוצה וקיבל גניחה ישירות אל תוך אוזנו.
איברו של מינהו עמד זקור וכמעט הגיע עד בטנו. הוא נשך את שפתו ולא יכול היה לחכות. הוא תפס במותניו של היונגין והשכיב אותו תחתיו, ממקם את עצמו מול הכניסה של היונגין ודוחף את עצמו לתוכו. היונגין רעד מפעולה פתאומית זו, לכן מינהו התכופף וחיבק אותו בחיבוק מנחם.
YOU ARE READING
Stray Kids | oneshots
Randomספר וואנשוטים על שיפים מלהקת הבנים סטריי קידס. הספר מכיל תוכן בוגר - מין (סמאט), יחסים בין בנים, דיכאון, מוות וכו'. הקריאה באחריות הקורא בלבד. ראו הוזהרתם! הוואנשוטים הם פרי הדמיון שלי בלבד ואינם קשורים לשום מאורע אמיתי, אף אם נראה ככה. © כל הזכויות...