הפרק מכיל תוכן בוגר, סמאט.
ראו הוזהרתם! הקריאה באחריות הקורא.שניהם חזרו באמצע הלילה מהבר, שיכורים לגמרי. מאז שהשתנשקו בסמטה האחורית, הם עצרו את עצמם במשך כל הנסיעה במונית והעלייה במעלית. כשהגיעו לפתח דירתו של מינהו ונכנסו פנימה, השניים נמרחו אחד על השני כאילו אין מחר.
מינהו הצמיד את גיסונג אל הקיר הלבן והמחוספס. הוא השחיל את ידו אל תוך חולצתו של גיסונג תוך כדי שנישק את צווארו. גיסונג פער את פיו וגנח חלושות מהנשיקות. ליבו פעם בחוזקה ולחיו האדימו. ידיו הקרות של מינהו על עור חזו החשוף והחם היו הניגוד המושלם כדי לגרום לו לצמרמורת מידית.
"מינהו היונג..." גנח גיסונג את שמו של בן זוגו, וזה נישק את שפתיו בלהט כששמע את אהובו קורא לו. הוא טחב את לשונו אל תוך פיו של הצעיר וסקר אותו בפעם המי יודע כמה.
לא משנה כמה פעמים התנשקו, כל נשיקה שחלקו הרגישה טוב יותר מהקודמת לה. הרגשות של השניים תמיד הוצתו מחדש בכל רגע אינטימי כזה שחלקו.
"מינהו..." גנח גיסונג אל תוך פיו של בן זוגו. "פאק, גיסונג..." מינהו ניתק את הנשיקה כששובל רוק מנצנץ מחבר בין פיותיהם. "אם תמשיך לגנוח את שמי ולהתסכל עליי ככה, אני לא בטוח שאוכל לעצור את עצמי היום." גיסונג הטה את ראשו אל הצד, שירבב את שפתיו והביט במינהו בעיני כלכלב. "אל תעצור." אמר, "אני רוצה שתמשיך."
וכך, מצא את עצמו גיסונג כורך את רגליו סביב מינהו, אשר הוביל את השניים לספה שבסלון.
מינהו זרק את גיסונג על הספה והוריד את חולצתו מעליו. הצעיר עקב אחרי מעשיו של מינהו וניסה להוריד גם הוא את חולצתו, אך האלכוהול הרב שצרך גרם לו לעשות פעולה פשוטה כל כך בסרבול. הוא ניסה להוריד את החולצה הארוכה והצמודה שלו, אך שרוולי החולצה נתקעו על זרועותיו ונמנעו מלרדת.
"תשאיר את החולצה שלך ככה." אמר מינהו כשראה את גיסונג מסתבך. "זה יכול להיות די לוהט לשכב איתך כשהידיים שלך כלואות ולא יכולות לגעת בשום דבר." גיסונג פער את עיניו והשתנק במקומו. הסומק האדום שנח על לחיו התפשט עד קצוות אוזניו למשמע הדברים הללו. "א-אתה... אתה באמת חושב ככה?" שאל גיסונג ובלע את רוקו בלחץ. "כן," הנהן מינהו. "רק תדמיין את עצמך ככה..." מינהו נשך את שפתו התחתונה. זקפתו עמדה דום רק מעצם המחשבה על הסיטואציה הזו.
"לעזאזל עם זה, בוא נעשה את זה." מינהו תפס בזרועותיו הכלואות של גיסונג והניח אותן מעל ראשו. הוא הוריד את המכנס והתחתון של גיסונג כאחד, ומיד לאחר מכן הוריד את שלו. הוא התחיל להעביר נשיקות על יריכו של גיסונג, אשר רעדו בעונג מכל מגע קליל של שפתיו בהן.כשמינהו עבר לנשק את כיפת איברו של גיסונג, זה קפץ ממקומו וגנח. הוא ניסה להרחיק את מינהו, אבל מינהו לא נסוג. הוא הכניס את איברו של גיסונג במלואו לפיו, גורם לגיסונג להגיע לצלילים שלא ידע שקיימים בו. גיסונג לא היה מסוגל לשאת שום סוג כזה של התגרות כשכמות האלכוהול שבגופו גם ככה גרמה לו לאבד את ראשו, ומינהו ידע זאת; הוא ידע שגיסונג שנא לאבד שליטה. אבל היום, מינהו לא יכול היה לעצור את עצמו. עבר זמן רב כל כך מאז ששניהם היו שיכורים, מלאי אנדרלין ומרץ ונזזקים. השילוב הזה היה שילוב שמינהו לא יכול היה לעמוד בפניו. הוא עשה מה שבראש שלו, גם אם זה ידע שהדבר לא היה נוח לגיסונג. כי הרי, הוא ידע שבסופו של דבר, גיסונג יודה לו על הסקס המדהים שעשה איתו, כמו כל פעם מחדש.
YOU ARE READING
Stray Kids | oneshots
Randomספר וואנשוטים על שיפים מלהקת הבנים סטריי קידס. הספר מכיל תוכן בוגר - מין (סמאט), יחסים בין בנים, דיכאון, מוות וכו'. הקריאה באחריות הקורא בלבד. ראו הוזהרתם! הוואנשוטים הם פרי הדמיון שלי בלבד ואינם קשורים לשום מאורע אמיתי, אף אם נראה ככה. © כל הזכויות...