הודעה: היי לכם.
מתנצלת שלקח לפרק הרבה זמן לעלות.
הפרק המקורי שתכננתי להעלות כבר ממזמן לא מצא חן בעיניי אז החלטתי לכתוב משהו חדש. מקווה שתהנו ואולי בהזדמנות אעלה את אותו הפרק על מינסונג שמכיל סמאט.𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟
נקודת מבט מינהו
גיסונג תמיד היה תלמיד פופולרי. מאז ומתמיד הוא נהג להסתובב בחברת תלמידים עשירים, יפים ומקובלים בכל אותן השנים שלמדנו יחד בבית הספר. אפילו עכשיו, כשהתחיל ללמוד באוניברסיטה בשנה הראשונה שלו, גיסונג הסתובב עם אותם התלמידים הפופולרים והעשירים שתמיד הסתובבו בחברת בנות יפיפיות שנתלו על זרועותיהם.***
מהיום הראשון בו עלה גיסונג לחטיבה,
הוא נהג להסתובב עם חבורת בנים פופולרים כמוהו. אותם הבנים תמיד דחפו אליו בחורות אקראיות מכל מיני חבורות שאיתם הסתובבו, אולם לא משנה כמה פעמים ניסו לזווג לו מישהי, גיסונג תמיד סירב באלגנטיות ונשאר לבדו.הסיאטוציות האלו, שחזרו על עצמן בכל מפגש מחדש, גרמו לי לתהות על דבר מסיום.
האם יש סיכוי כלשהו שגם גיסונג... הומו?מעולם לא ידעתי מה נטייתו המינית, לכן התהייה שהייתה במוחי נשארה חבויה במחשבותיי, ועלתה מדי פעם כשחשבתי על גיסונג, חבר הילדות שלי, כשהעליתי זיכרונות.
גיסונג ואני מכירים במשך שנים ארוכות. מאז הגן, הוא ואני היינו החברים הכי טובים, בלתי ניתנים להפרדה. עם השנים, הקשר בינינו החל לדעוך מסיבה פשוטה; התבגרות. גיסונג גדל ונהפך לאדם בולט ופופולרי, כזה שאי אפשר לא לשים לב אליו. הוא נהפך לשיחת היום בכל מקום שהיה בו וכך גם הכיר אנשים חדשים איתם נהג להסתובב. בלעדי. אני, לעומתו, נחשבתי ל"תלמיד השקט", כזה שלא היו לו הרבה חברים ולא הוזמן לאירועים מיוחדים. שלא תבינו אותי לא נכון. מעולם לא היה לי אכפת מכך. אהבתי את השקט והמרחב שלי יותר מכל. יכולתי להיות מי שאני מול קהל החברים הפרטי שלי, שכן קיבל אותי כמו שאני. אולם, גם בחברת האנשים שהכרתי, הרגשתי בחיסרונו של הבחור בו הייתי מאוהב.
לקח לי זמן להודות בכך, אבל מאז תחילת התיכון הבנתי שהתאהבתי בחבר הילדות שלי, האן גיסונג. ניסיתי להילחם בעצמי ולא להתפתות לאהבה שלי אליו, אבל הרגשות שלי היו חזקים ממני. ככל שנלחמתי בעצמי וניסיתי להתעלם מרגשותיי, כך הסתכלתי על גיסונג יותר ויותר, בוחן אותו וכל דבר אשר עשה.
תחילה, הייתי בוהה מדי פעם בשפתיים האדומות שלו שנהג לנשוך כשהיה לחוץ או משעומם בזמן שיעורי המגמה. משם עברתי לבהייה במותנים הצרות שלו שבלטו במיוחד כשלבש את הסקיני גינס השחורים עם חגורת העור ששם בתמידיות.
בשיעור אחד, היה תלמיד בכיתתי שתפס אותי בוהה בגיסונג. זה היה הרגע המכריע בו ניסיתי להפסיק להסתכל על הבחור שאהבתי כל כך ולוותר עליו לגמרי. אבל ככל שנלחמתי, מצאתי את עצמי בוהה בו במשך שיעורים שלמים שחלקנו יחד בשל היותינו באותה מגמת לימוד. בהיתי בכל חלק בגופו ובעיקר בפניו החלקות, שמאז ילדות היו החלק המועדף עליי בו.
YOU ARE READING
Stray Kids | oneshots
Randomספר וואנשוטים על שיפים מלהקת הבנים סטריי קידס. הספר מכיל תוכן בוגר - מין (סמאט), יחסים בין בנים, דיכאון, מוות וכו'. הקריאה באחריות הקורא בלבד. ראו הוזהרתם! הוואנשוטים הם פרי הדמיון שלי בלבד ואינם קשורים לשום מאורע אמיתי, אף אם נראה ככה. © כל הזכויות...