HYUNLIX | לא עוד

184 14 7
                                    

הוא היה ההתאהבות הראשונה שלו מאז ימי בית הספר. שניהם היו בכיתות נפרדות, אך זה לא עצר אותם מלהיפגש כמעט בכל רגע חופשי שהיה להם.

פליקס אהב את היונגין במשך שנים והעריץ את עבודת האומנות המשובחת שלו.
תחילה, היה מהופנט לעבודותיו המרשימות, אולם כשנגלה לאדם העומד מאחורי הציורים, הוא נהפך מהופנט גם אליו.
מהרגע הראשון שראה אותו, פליקס חשב שהיונגין נראה כמו יצירת אומנות מרהיבה. הוא נהנה לבהות בו בימים שלהם יחד בבית הספר, במגמת האומנות, ולשמש לו כמודל לציור.

גם עכשיו, לאחר שסיימו השניים את בית הספר, פליקס הגיע מספר פעמים לביתו של היונגין ושימש למושא ההתאהבות שלו כמודל. אף על פי שהיונגין ידע על רגשותיו של פליקס אליו, הם מעולם לא עשה משהו איתם.

הוא ידע שפליקס לעולם לא יעזוב אותו, לכן מעולם לא פתח את ליבו בפניו. הוא כן פלירטט איתו ונגע בו בעדינות מפתה כדי לגרום לפליקס לפתח ציפיות ולהישאר לצידו, אך עם השנים שעברו, משהו אצל היונגין נפתח מעט כלפי פליקס. אם בהתחלה שיחק ברגשותיו של הבחור הבלונדיני והמאוהב, כיום הוא אינו שיחק בהם כלל. אם כבר, הדבר היחיד ששיחק בו הייתה המלחמה בינו לבין בעצמו, וברצון העז של ליבו להיכנע לרגשות.

***

בפעם הראשונה מאז תחילת השנה, הגיע פליקס לביתו הצנוע של היונגין.

"חם כאן, הלא כן?" שאל היונגין והעביר מבטו על פליקס, אשר הביט דרך החלון על חצר הבית. "זה בסדר, אני מוריד את החולצה שלי בכל מקרה." אמר פליקס ופתח את כפתורי חולצתו. היונגין הסתכל על הבחור הבלונדיני בשקיקה כאשר הוריד את חולצתו מעליו.

בפעם הראשונה, עיניו החומות והסקרניות נגלו לגופו השרירי של פליקס. שרירי הבטן המשורטטים שלו נראו יפים עוד יותר כאשר התיישב מול היונגין ונתן לו לצייר אותו.

"אתה יודע..." פתח היונגין תוך כדי ששירטט את פליקס על הדף. "חשבתי שלא תבוא אחרי כל כך הרבה זמן שלא התראנו." פליקס צקצק בלשונו. "למה שאני..." פליקס נעצר ונאנח. "למה אתה מתכוון?" שאל הצעיר. "אתה לא חושב שזו שאלה מטופשת לשאול?" פליקס הביט בהיונגין במבט כעוס. כל מה שעבר לו בראש היה כמה מעצבן וחסר כל נימוס היה היונגין כלפיו.

"למה אחרי כל כך הרבה זמן קראת לי לבוא בשביל לדגמן בשבילך?" שאל פליקס לפתע והיונגין נאנח. "כי הייתי צריך מישהו לצייר." פליקס קימט את גבותיו עקב תשובתו המתחמקת של הבוגר. "חוץ ממני, יש עוד אנשים שמדגמנים בשבילך?" היונגין גנח בתסכול והניח את ציורו בצד. הוא קם ממקומו, הסתובב עם גבו לפליקס ושתק.

"מי זה?" שאל פליקס בכעס. "מי עוד מדגמן בשבילך?" פליקס קם ממקומו בהפגנתיות והסתכל על גבו של היונגין, אשר התעסק בעפרונות שהיו על גבי השולחן. "אני מכיר אותו?" שאל והתקדם עוד יותר אל היונגין.

Stray Kids | oneshotsWhere stories live. Discover now