נקודת מבט, סונגמין
אחרי שבועות שלמים של התחמקות, מצאתי את עצמי נוסע יחד עם מינהו ברכבת אל פארק השעשועים החדש בסיאול.עבר זמן מאז שנפגשתי איתו. לא כי לא רציתי, אלא כי לא הצלחתי להביא את עצמי להיפגש. לא יכולתי להתמודד עם העובדה שאצטרך לבלות יום שלם, לבד עם מינהו, חברי הטוב ביותר, בו אני מאוהב כבר תקופה ארוכה.
בהתחלה היה קל יותר להיות עם מינהו למרות ההתאהבות בו, כיוון ואף פעם לא היינו לבד; תמיד היינו בחברת אנשים בכל מקום ובכל זמן. אבל בחודשים האחרונים התחלנו להיפגש לבד ומשהו השתנה - בעיקר בי. אהבתי כלפיו, אשר חשבתי שתדעך ככל שהזמן יחלוף, התעצמה אף יותר.
ליבי ניתר בחזי בכל פעם שמינהו הסתכל עלי בעיניו בעלות הברק, דיבר אליי עם קולו הנעים, צחק מבדיחותי עם צחוקו היפה, נגע בי בידיו המחוספסות וחייך אליי את חיוכו המתוק, שגרם לפניו להראות כמו פני גור חתולים.
עם הימים שעברו והמפגשים שהחלו להיות כחלק מהשגרה של שנינו, הרגשתי את הכוח לעצור את עצמי בפני מינהו אוזל מגופי במהירות מופרזת. לא יכולתי עוד להתמודד עם העצירה העצמית הזאת שכפיתי על עצמי.
רציתי לספר למינהו שאני אוהב אותו, להתנפל עליו ולנשק את שפתיו היפיפיות. אך פחדתי.
פחדתי לאבד את החבר הכי טוב שלי בגלל אהבתי כלפיו.
הפחדים והחששות הכניסו אותי אל תוך בועה; חסמתי את עצמי בפניי העולם והחלטתי שלא אפגש עם אף אחד עד שאפסיק להרגיש ככה כלפיו. אבל כמובן שמינהו היה חייב לעשות משהו כשהפסקתי לתקשר איתו.
אחרי כמה ימים של חוסר תקשורת, מינהו הגיע לפתח ביתי ודרש להיכנס פנימה.
הוא צעק כמו משוגע במסדרון הבניין ודפק על הדלת בטירוף שנמשך יותר משעה, עד שהכנסתי אותו לביתי בלית ברירה.כשמינהו נכנס לביתי, הוא נחשף אל הבלגן שניסיתי להסתיר מהעולם. הבלגן בביתי שיקף באופן מושלם את הבלגן שהתרחש בתוכי, והעבודה שמינהו נכנס לתוכו הייתה אירונית.
מכיוון שגרתי לבד, לא יכולתי להשתלט על כל הדברים שהייתי צריך לעשות בבית עקב התהפוכה שעברה עלי. התביישתי כשמינהו ראה את הצד האפל הזה שבי, אך במקום להעיר או לומר לי משהו, מינהו התחיל לנקות את ביתי מבלי לומר מילה.
הייתי המום מהמעשה הלא שגרתי הזה.
חבריי הקרובים תמיד עזרו לי, אבל העזרה שלהם תמיד הייתה מלווה בהערות נוקבות וביקורת על התנהגותי. תמיד הסקתי שחבריי אמרו דברים כאלה כדי לגרום לי להתעשת, אבל לראות את מינהו עושה משהו למעני מבלי להעיר לי על התנהגותי ולנסות לתקן אותה, היה הדבר שנתן לי הכי הרבה מוטיבציה לחזור לעצמי ולשגרת חיי.
במשך שעות מינהו טאטא, ניקה, איבק, שטף וסידר כל מה שנתפס בזווית עיניו, ואני הצטרפתי לעזור לו אחרי שבהייתי בו במשך כמה זמן בהלם.
YOU ARE READING
Stray Kids | oneshots
Randomספר וואנשוטים על שיפים מלהקת הבנים סטריי קידס. הספר מכיל תוכן בוגר - מין (סמאט), יחסים בין בנים, דיכאון, מוות וכו'. הקריאה באחריות הקורא בלבד. ראו הוזהרתם! הוואנשוטים הם פרי הדמיון שלי בלבד ואינם קשורים לשום מאורע אמיתי, אף אם נראה ככה. © כל הזכויות...