HYUNSUNG | תסתכל עלינו

328 17 8
                                    

הפרק מכיל תוכן בוגר, סמאט.
ראו הוזהרתם. הקריאה באחריות הקורא.

נקודת מבט גיסונג
היונגין דחף אותי והצמיד אותי אל הקיר. הוא הניח נשיקה קלילה על הלחי שלי והתכופף כלפי מטה כשהוא על ברכיו, פותח את ריצרץ הגינס השחור שלי. "אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה כאן?" שאלתי אותו, אף על פי שאני זה שהתחיל את הכל. גרמתי לו להידלק ועכשיו הוא השתגע לחלוטין. פושט את מכנסי באמצע חדר שיכולים להיכנס אליו אנשים בכל רגע נתון. משוגע... חשבתי לעצמי.

היונגין הנהן בראשו והפשיל את מכנסי עד שהגיעו לאזור הברכיים. "אתה באמת שואל את זה כשאתה כבר כל כך קשה?" הוא אמר והצמיד את שפתיו לכיפת איברי מבעד לבוקסר שלבשתי. "פאק." אמרתי בשקט ורעדי מכף רגל ועד ראש כששפתיו התפוחות נשקו לאיברי שזה עתה הוציא מתוך לתחתוני.

משהו בתוכי בער כשראיתי אותו אוחז את שערו החום הארוך באצבעותיו הארוכות בשילוב פיו שנפער כשהתקדם באיטיות אל עבר איברי הזקור. הגירוי שפעולותיו גרמו לי לפני המעשה, הביאו אותי למצב בו עמדתי לגמור בגללו ללא נגיעה באיברי.

"אני לא מאמין שאתה מכניס את הזין שלי לפה שלך עכשיו. בחיים לא חשבתי שתעשה את זה." אמרתי בשיא הכנות, נפעם מתחושת איברי בתוך פיו של היונגין שטיפל באיברי הפועם היטב. זה הרגיש כאילו שפתיו שאבו אותי פנימה לגרונו, מתחננות שאתן עוד ממני.

"אני רוצה שתרגיש טוב." אמר היונגין והוציא את איברי מפיו בשלומתו. איברי דלף ויכולתי לראות את קדם נוזלי על שפתיו האדומות ואת לשונו מלקקת ברצון רב את השאריות שלי שנשארו על השפתיים שלו.

"ואני רוצה שאתה תרגיש טוב." אמרתי והתכופפתי לעברו, נותן לו נשיקה עמוקה שגרמה לו לגנוח בתוך פי. "אתה תגרום לי להרגיש טוב. אני סומך עליך בקשר לזה, האן גיסונג." גיחוך נפלט משפתיי כשאמר זאת.
מסכן, הוא אפילו לא ידע מה מחכה לו.

***

רצנו יחד אל חדר ההלבשה, טורקים את הדלת מאחורינו ונועלים אותה כדי למנוע מאנשים להיכנס. הושבתי את היונגין על גבי שולחן האיפור, מוריד את הגינס והבוקסר שלו יחד ופותח את רגליו לרווחה. "גם מבלי שנגעתי בך אתה כל כך... רטוב." העברתי את אצבעותיי על איברו הדולף ודחפתי שתי אצבעות מלאות בקדם נוזלו לתוכו. הוא נשך את שפתו התחתונה בעונג כשהזזתי את אצבעותיי ופגעתי בנקודה רגישה בתוך ישבנו. "אה... גיסונג! תפסיק!" הוא אמר בפה פעור וקימר את גבו לאחור. הוא כיווץ את כפות רגליו ורעד ככל שהמשכתי להטות את אצבעותיי על אותה הנקודה. "אתה בטוח שאתה רוצה שאפסיק? אתה שואב את האצבעות שלי פנימה מהשנייה שהכנסתי אותן." עיניו של היונגין נמלאו בדמעות. הוא כרך את זרועותיו סביב צווארי וקירב אותי אליו כשהוא לוחש באוזניי בקול רועד וסקסי; אותו הקול שהיה יוצא מגבולות שפתיו כששכבנו. "בבקשה ת-תפסיק." פניו המתחננות גרמו לי לנשוך את שפתיי בתועבה. "אני רוצה את זה בתוכי, לא את האצבעות שלך." אמר והצביע על איברי שנשען יחד עם איברו על בטנו.

Stray Kids | oneshotsWhere stories live. Discover now