CHANSEUNG | רגשות אהבה

156 14 9
                                    

הוא היה מאוהב, אך לא ידע כיצד להביע את רגשותיו. הוא אהב לקרוא ספרים ולראות סרטים רומנטיים כדי ללמוד איך עליו להביע את רגשותיו. הוא היה חסר ניסיון לגמרי בכל תחום הנוגע לרומנטיקה וזוגיות, אבל הוא היה כל כך מאוהב, שהוא לא ידע מה נכנס בו.

בפעם הראשונה בחייו, צאן התוודה בפני מישהו על רגשותיו. מישהו, שמעולם לא חשב שיתאהב בו, והלוא הוא קים סאונגמין, הבחור ששנא אנושות בתחילת השנה, אולם עכשיו, רגשות השנאה התחלפו ברגשות אהבה עמוקים שמעולם לא הרגיש, עד עכשיו.

לחיו של הבחור הצעיר הוּעְטְרוּ בסומק אדום כמו עגבניה שגדלה בשדה שטוף שמש. הוא עמד קפוא במקומו ובהה בצאן שחייך אליו בביישנות לאחר שהתוודה בפניו על רגשותיו. הוא לא ציפה לקבל ווידוי שכזה ממנו. למען האמת, הוא לא ציפה לקבל וידוי מאף אחד. הוא לא חשב שמישהו יתאהב בו ובאישיות הקרירה והאדישה שלו, אבל כשמישהו כן "נפל בקסמיו", הוא לא ידע כיצד לקבל זאת.

"אני יכול לחבק אותך?" שאל צאן. שפתו התחתונה של סאונגמין רעדה כשניסה להוציא מילים מפיו. הוא היה לחוץ כך שמילותיו נבלעו בפנים. הוא הבין שלא יצליח להוציא מילים הגיוניות מפיו, לכן הנהן בראשו בחיוב.

צאן התקדם אל סאונגמין וחיבק אותו בחוזקה. הוא היה המום מכך שהבחור הצעיר, האדיש והמנוקר השיב בחיוב לחיבוקו. צאן התענג על החיבוק והצמיד את סאונגמין כמה שיותר קרוב אליו. השניים יכלו להרגיש את פעימות הלב המהירות של שניהם, אחד כנגד החזה של השני. כתוצאה מכך, צאן חייך אל תוך שקע צווארו של סאונגמין וזה הרגיש את חיוכו כנגד צווארו. הוא נרעד מעט כששפתיו של הבחור הבוגר השתפשפו קלות בצווארו הרגיש. "אני כל כך אוהב אותך." לחש צאן אל תוך שקע צווארו של הצעיר תוך כדי שחיכך בכוונה את שפתיו על הצוואר הרגיש למגע של סאונגמין. חוץ מסומק עז על לחיו, סאונגמין לא הצליח להוציא מפיו תגובה למתרחש. הוא אחז בכתפיו של צאן ומחץ את אצבעותיו עליו כשצאן נישק את צווארו ונשך אותו, נשיכה קטנה שתשאיר סימן, ותראה לכולם שהבחור הצעיר סאונגמין, שייך לצאן.

ליבו של סאונגמין פעם כל כך חזק בחזה שלו, שראשו לא הצליח לחשוב בהיגיון. הוא נאנח חלושות אל האוויר הפתוח, מתקפל לנוכח הנשיקות הקטנות והמתוקות שצאן הניח על צווארו. "ה-היונג.." הוא מלמל בשקט, מסיב את צומת ליבו של הבחור הבוגר אליו.

השניים הביטו אחד בשני וצללו אל תוך מבט עיניו של השני. העיניים החומות שלהם נצצו והביטו אחד בשני בשקיקה ובתשוקה רבה.

צאן קירב באיטיות את פניו אל סאונגמין וזה עצם את עיניו. כשהרגיש את שפתיו הרכות של הבוגר כנגד שלו, הוא התמסר לנשיקה לגמרי והשיב לה בנשיקה עדינה בחזרה. כשצאן ראה שהצעיר מגיב בחיוב לנשיקה, הוא הכניס את לשונו אל פיו של הבחור הצעיר וזה איבד לגמרי את עשתוניו. רגליו החלו לרעוד ולא תפקדו כראוי. הוא הרגיש שהוא עומד לאבד את שיווי המשקל שלו, אבל נלחם בכך. הוא לא רצה להרוס את הנשיקה הראשונה שחלק עם צאן בהתמוטטות מטופשת. הוא נאחז בצאן בחוזקה אך ברגע הקטן שחשב שיצליח לעמוד ביציבות ולהילחם, הוא הבין שלא יצליח; כיוון וברגע שצאן ניתק את שפתיהם אחד מהשני, רגליו של סאונגמין קרסו והוא נפל על הקרקע. צאן המבוהל מיד התכופף אל סאונגמין ותפס אותו בין ידיו בדאגה.

Stray Kids | oneshotsWhere stories live. Discover now