"𝙸𝚏 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚞𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚐𝚊𝚣𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚊 𝚔𝚒𝚜𝚜."
𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟
שניהם ישבו לבדם בחדר הכושר הפרטי שלהם כששקט שרר ביניהם, שקט שהופר באמצעות מבטים גנובים ומהירים אחד על השני.
בתוך השקט המופתי מחשבה פתאומית וערמומית עלתה במוחו של צאנגבין; אף אחד לא עומד להגיע לחדר הכושר בשעות הקרובות. זו הפעם הראשונה מזה הרבה זמן ששניהם נמצאים לגמרי לבדם.
הוא ידע שזו הזדמנות שלו.
צאנגבין לקח נשימה עמוקה פנימה וקפץ את אגרופיו. "אני רוצה את השפתיים שלך." הוא אמר בישירות והביט הישר על שפתיו.
צאן הופתע מפתיחותו של צאנגבין.
משום מה, זה הרגיש כאילו צאנגבין יצא מאזור הנוחות שלו. הוא בהה בצאנגבין כדי לראות אם הוא רציני בנוגע למה שאמר. הוא חיכה שיצחק או יחייך ויגיד לו שהוא צוחק איתו, שזו רק מתיחה או בדיחה, אבל זה לא קרה.צאנגבין היה רציני. כל כך רציני שצאן הטיל ספק.
"השפתיים שלי? אתה כאילו... רוצה לנשק אותי?" צאן גמגם. הוא לא ידע למה הוא שאל את זה. משהו בתוכו משך אותו לעשות את זה - אולי צאנגבין ואולי גם לא.
"אני יכול?" שאל צאנגבין, בוהה הישר בעיניו של צאן בהתחננות.
צאן רק הנהן.
צאנגבין קם באיטיות מכיסאו והלך לכיוון של הבוגר. מוחו התרוקן. הוא יכול היה לחשוב רק על צאן. הוא חיבב אותו במשך כל כך הרבה זמן, אבל העובדה שינשק אותו היא לא משהו שחשב שיקרה בחיים.
המחשבות עלו במוחו כשרכן קרוב יותר אל הבוגר. במקום לעצור, הוא פשוט עצם את עיניו ונתן לצאן ניקור רך על שפתיו.
כשפיותיהם נגעו,
צאנגבין ידע שאין דרך חזרה.בפעם הראשונה בחייו, צאנגבין הרגיש כאילו עשה משהו אסור והוא אהב את זה - ההרגשה שעליו להפסיק עם הרצון הבלתי פוסק ופעימות הלב המשוגעות שמושכות אותו לצאן...
הוא השתגע ונתן לשגעון הזה להשתלט עליו.הוא שבר את הנשיקה וחייך אל צאן.
כשעמד לחזור למושב, צאן משך אותו בצווארון חולצתו ונישק אותו בחזרה.צאן לא הרגיש כמו עצמו, אולי כי צאנגבין נכנע לו מרצון.
השניים נישקו אחד את השני בנשיקות עדינות שהפכו אט אט לנשיקות עמוקות יותר שעירבו לשון ואנחות שקטות. שפתיו של צאן נעו משפתיו של צאנגבין לכיוון צווארו. בעוד צאנגבין נאנח ומתח לאחור את צווארו מנשיקותיו החושניות של צאן, הבוגר הרים לאט את החולצה הגדולה של צאנגבין והכניס את ידו לתוכה.
ידיו המחוספסות של צאן העניקו תחושה חושנית לעורו העדין של צאנגבין. הבוגר ליטף את בטנו החטובה של הצעיר כלפי מעלה ועבר לכיוון החזה שלו, שם ידו נגעה בהתגרות בפטמותיו של צאנגבין וגרמה לו להידלק מהמגע.
צאנגבין גנח באוזנו של הבוגר ממנו, משך את שערו ולחש, "בבקשה, תפשיט אותי."
📎 : השיר לפרק זה ↷
קטע קצר על בינצאן. מקווה שאהבתם!
התכנון לפרקים הבאים בסדר הבקשות: היונליקס ומינסונג.בקשות נוספות לפרקים יתקבלו בברכה רק מאנשים שמצביעים לספר!
YOU ARE READING
Stray Kids | oneshots
Randomספר וואנשוטים על שיפים מלהקת הבנים סטריי קידס. הספר מכיל תוכן בוגר - מין (סמאט), יחסים בין בנים, דיכאון, מוות וכו'. הקריאה באחריות הקורא בלבד. ראו הוזהרתם! הוואנשוטים הם פרי הדמיון שלי בלבד ואינם קשורים לשום מאורע אמיתי, אף אם נראה ככה. © כל הזכויות...