CHANGJIN | מבט

123 13 6
                                    

הפרק מכיל תוכן בוגר, סמאט.
ראו הוזהרתם! הקריאה באחריות הקורא.

שניהם קראו זה בשם של זה כשנתקלו אחד בשני במסיבה בהפתעה. הם היו המומים מההתקלות הלא צפויה, וידעו שברגע שיהיו לבדם ויניחו ידיהם זה על זה, שום דבר בעולם לא יוכל לעצור אותם.

היונגין וצאנגבין נכנסו לביתו של צאנגבין בסערה, טורקים בבעיטה את דלת הכניסה ופושטים את בגדיהם תוך כדי שהלכו בסרבול אל חדרו של צאנגבין. כשפתחו את דלת החדר, שניהם נעצרו כאחד מלפעול בשביל להסדיר את נשימותיהם. הם הביטו ישירות לתוך עיניו של השני, וברגע מתואם, זרקו עצמם על המיטה תוך כדי שנישקו אחד את השני בלהט.

היונגין התנשף בכבדות תוך כדי הנשיקות. הוא לא יכול היה להירגע מהנשיקות הלוהטות שצאנגבין העניק לו, לכן לפני שעמד לעשות משהו נוסף, היונגין עצר הכל והביט בצאנבין. חיוכו של הבוגר היה כמו חומר הרגעה שהתפוגג בגופו ושלח תדרים מרגיעים לכל קצוותו. היונגין חייך בחזרה אל שחור השיער והעביר יד בשערו החלק ומלא הברק.

היונגין העביר מבטו על גופו של צאנגבין ונשך את שפתו התחתונה כשהבחין בשרירי הבטן שהחלו להיווצר בבטנו של צאנגבין כתוצאה מהאימונים המפרכים שהתחיל לעשות לאחרונה. גופו נראה כל כך מרשים, עד כדי כך שהיונגין לא יכול היה להסיט ממנו את מבטו.

"לא אמרו לך שזה לא מנומס לבהות?" אמר צאנגבין ונישק את גב ידו של היונגין תוך כדי שהביט בעיניו החומות והנוצצות. "ולך לא אמרו שזה לא מנומס לתת לאנשים לחכות?" צאנגבין צחקק בשובבות. הוא העביר את ידו בשערו ועלה מעל היונגין ששכב על המיטה.

כמו ליטוף, צאנגבין העביר את שפתיו על צווארו של היונגין בעדינות, עד שכיסה אותו בנשיקות רטובות. לשונו העבירה שביל רטוב מקו הלסת שלו עד לעצם הבריח הבולטת שלו.

"האמ..." גנח היונגין. הוא אהב את הנשיקות שצאנגבין העניק לו והרגיש את איברו מתקשה.

"צ-צאנגבין..." היונגין גנח את שמו של הבוגר.

צאנגבין ידע שהוא צריך להפסיק, אבל הוא לא יכול היה לעצור את עצמו. היה בו רצון בלתי מוסבר לסמן את היונגין בכל מיני מקומות בפלג גופו העליון. הוא ידע שהיונגין יתעצבן כשיראה את הסימנים הרבים עליו, אבל לא היה לו אכפת. הוא רצה להוכיח לעולם, ובעיקר להיונגין, שהוא שלו.

"אתה נראה כל כך יפה ככה." אמר צאנגבין בגאווה והיונגין הרים את גבותיו בתהייה.

"מה זאת אומרת?" שאל הצעיר בחשש. "תסתכל על הצוואר שלך." היונגין הזיז את צאנגבין שהיה מעליו וקם מהמיטה. הוא הביט במראה שהייתה על הארון שמולם ועיניו התרחבו כשראה את כמות הסימנים שעל גופו.

"מה לעזא- צאנגבין! כמה היקים עשית לי?!" היונגין החוויר כשראה את הכמות העצומה של הסימונים על גופו. הוא גנח בעצבים ונגע בקצות אצבעותיו בהיקי הגדול שעל צווארו.
"אין סיכוי שאני אוכל להסתיר את זה מבלי להראות מגוחך! לעזאזל איתך, צאנגבין! אולי תחשוב לפני שאתה עושה משהו?"

Stray Kids | oneshotsWhere stories live. Discover now