MINLIX | תחתוני התחרה השערורייתיים

229 18 6
                                    

הפרק מכיל תוכן בוגר, סמאט.
ראו הוזהרתם. הקריאה באחריות הקורא.

מינהו תמיד היה ידוע בתור הילד השקט.
למרות איך שזה נשמע, זה לא היה דבר רע מבחינתו. זה שהוא תמיד היה לבד לא אמר שהוא תמיד היה בודד. למעשה, הוא העדיף להיות לבד רוב הזמן; הוא היה מובך בקרב אחרים והיה לו כישרון להפוך את הדברים למוזרים בקלות. הוא היה מגושם בדבריו ולא ידע להתרועע טוב במיוחד. התנהגותו המשונה הובילה להיות הבעיה האמיתית בחייו; הוא היה מקור הבדיחה של כולם בבית הספר.

להפתעתו, העובדה שהוא היה בדיחה מהלכת לאנשים מעולם לא גרמה לו להפוך לקורבן לבריונות. הוא מעולם לא הוכה או אויים, אבל הוא עדיין היה קורבן בסופו של יום. בנות חשבו שהוא מוזר, בנים חשבו שהוא עדין מדי. אבל אז, הוא היה שם.

תחילה, שניהם לא דיברו הרבה אחד עם השני. פליקס שאל אותו פעם אחת אם הוא יכול לשבת יחד איתו באותו השולחן בספרייה, ובשלב מסוים שניהם הבינו שהם קוראים את אותו ספר. הם התחילו לדבר זה עם זה, להיפגש בספרייה, ובסופו של דבר החליפו מספרי טלפון כדי לספר ​​לאחר על דברים מעניינים שעברו במהלך היום. כששניהם הבינו שהם מתכוונים להירשם יחד לאותה אוניברסיטה ואפילו עמדו להתקבל יחד, משהו השתנה ביניהם. מינהו נעשה נועז יותר במעשיו; הוא הביע באופן רשמי את העניין הרומנטי שלו בפליקס במהלך ארוחת הצהריים בקפיטריה במהלך הסמסטר השני. ההתוודות באה לפליקס בהפתעה, אבל היא לא הייתה לא נעימה - פליקס התחיל לפתח רגישות מסוימת כלפי מינהו במשך כבר כמה שבועות קודם לכן, וזה נתן לו סיבה לתת לרגשותיו לפרוח. ככל שהוא התחיל להכיר אותו יותר עם הזמן, כך פליקס התעניין בו יותר; מתחת לכל הסוודרים הגדולים והמשקפיים העגולים שלו, היה בחור צעיר שדווקא נהנה להתאמן ולהתאגרף בזמנו הפנוי ולצפות ביחד עם פליקס בסדרות מצוירות. הוא אהב את איך שפליקס היה כל כך נלהב לגבי נושאים מסוימים, מסוגל להשתגע ולהיות עצמו בנוכחותו של מינהו ולעולם לא לפחד מכך שישפוט אותו.

כשהתחילו לצאת, דברים החלו להשתנות לאט לאט עבור שניהם.

מינהו עבר שינוי חיצוי גדול וזה היה מוזר, איך שנהפך פתאום לנושא החם ביותר באוניבסיטה; אנשים התעניינו בו ודיברו עליו יותר מהרגיל. אבל זה לא שהוא פתאום הפך להיות שונה. הוא עדיין היה אותו הבחור שקט כמו תמיד, אבל עכשיו נראה כאילו בנות רצו למשוך את תשומת ליבו יותר מהרגיל וזה עיצבן מעט את פליקס.

מוקף בבנות, מינהו שם לב שפליקס נכנס אל הקפיטריה. הוא קם ממושבו, לקח את האוכל שלו והלך לכיוון פליקס - היחיד שהיה לצידו, אפילו כשהיה רק ​​אותו הילד השקט שכולם שנאו. למרות שפליקס התעצבן על מינהו, הוא מעולם לא נסוג ממנו, לא משנה איזו שמועה מוזרה הפיצו עליו.

פליקס תמיד היה שם בשבילו, ולכן מינהו השביע את עצמו להיות שם גם בשבילו תמיד.

מינהו זכר את הפעם הראשונה שגילה את התעניינותו הרומנטית והמינית שלו בפליקס, אחרי שהיה בדירה שלו לכמה ימים כשצינור המים בדירה של פליקס נהרס, והכריח אותו לעבור להתגורר בביתו עד השלמת השיפוצים. הוא הציע לפליקס שיכבס את הבגדים שלו אצלו, ושהוא יוריד את בגדיו בביתו ברגע שיתייבשו, כי בכל מקרה הבתים שלהם לא היו רחוקים אחד מהשני. פליקס הסכים וחייך אל מינהו בשמחה לפני שעזב.

Stray Kids | oneshotsWhere stories live. Discover now