İnstagram / Piyanonunkokusu5
⭐'ı parlatıp oy vermeyi unutmayın ve satır arası yorumlarda buluşalım♡
Keyifli Okumalar (:
Ekin; İyi misin? (19:33)
Ekin; Sana zarar geldi mi?
Bora; İyiyim iyiyim.
Bora; Beni mi merak ettin?
Ekin; Evet?
Bora; İyi başını yastığa rahat koyama o zaman. Elim ağrıyor çünkü.
Ekin; Gerçekten mi?
Ekin; Bak bilerek yapıp korkutma beni!
Bora; Dalga geçiyorum.
Bora; İyiyim ben de sen dün ki o hareketinin hesabını versene bir bana.
Bora; Ne o öpüp kaçmalar falan?
Ekin; İçimden geldi Allah Allah!
Bora; İçinden bir kere geldiyse az dursaydında ben de öpseydim.
Ekin; Bir dahakinede sen öpersin (:
Bora; Of of kızım var ya adamı öyle bir yakıyorsun ki Yandım Allah demeye takat kalmıyor insanda.
Ekin; Seviyor musun beni?
Bora; Aşığım.
Ekin; Aferin.
Bora; Hadi bende alayım itirafımı.
Ekin; Çok beklersin!
Bora; İyi bakalım.
Üstüne koyduğum kahve suyunu almak için kalktığımda salonun önünden geçmek üzereyken annemlerin konuşmaları ile durdum.
"Kim ki bu çocuk?" diyordu annem.
"Çocuk buralı değil Adanalı. Ama var ya böyle has Adanalı yani."
"Senin çocukla ne alıp veremediğin var?"
"Bakma bana ben takıyorum öyle ama adam gibi adam yani öyle diyeyim."
Çay karıştırma sesleri geldi ilk daha sonra annem devam etti. "N'oldu Adana'dan döndüğünde belalı falan diyordu?"
"Belalı. Altı ay cezaevinde yattı bu çocuk. Ben kendi ellerimle çıkarttım çünkü suçsuzdu yani. Bir kaç tanede böyle nezaretahane olayı varda sokak kavgası falan..."
"Aman belalısı bulaşmasında bize. Ne olursa olsun..." diyen anneme kaşlarımı çattım. Sabah kızının hayatını kurtardığını bilsen böyle der miydin acaba?
Mutfağa geçip kaynayan suyun altını kapatarak kahvemi yapıp salona geçtim. "Ben sizinle bir şey konuşacaktım da..." dedim tekli koltuğa oturarak.
"Söyle kızım."
"Son seneme girdim biliyorsunuz, ben dershaneye gitmek istiyorum. Eğer sizde gönderirseniz tabii..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motorcu • Texting
ChickLit❗Yetişkin İçerik Barındırır❗ 0546****; Şu beynini bir rüzgara çevirde ceryan yapsın lan! 0546****; Burası sanayi bak altını çiziyorum sanayi! buranın içinden şortla geçilir mi lan?! 0546****; Şortu bırak senin buranın içinde ne işin var?! 0546****;...