⭐'ı parlatıp oy vermeyi unutmayalım.
♡
Bora; Günaydın sevgilim. (06:33)
Ekin; Günaydıııınnn (09:47)
Bora; N'apıyorsun?
Ekin; Dersteyim.
Bora; Derstesin ve telefon elinde?
Ekin; Evet çünkü ders edebiyat.
Ekin; Adam arabam... arabam... diyen bir şairden bahsediyor.
Ekin; Lvbel C5 ne zaman şair oldu?
Bora; O en son Bodrum'da mangal yelliyordu da sonra haberleşemedik bir türlü.
Ekin; Salak zjsbsbababa
Bora; Dersine bak hadi.
Ekin; Ayh vallahi bunaldım.
Ekin; İmdat diye çığlık atacağım!
Bora; Ekin hadi güzelim.
Ekin; Gelip kaçırsana beni buralardan R6'lı prensim?
Bora; R6'lı prensim ne Allah aşkına?
Ekin; Normalde beyaz atlı prens oluyor ya hani.
Ekin; Seninde motorun var R6.
Ekin; Ordan kurdum bağlantıyı.
Bora; Kafa da ders dışında her şeye zehir bakıyorum.
Ekin; İvit.
Bora; Müşteri geldi benim ona bakmam lazım.
Bora; Dersini dinle yavrum hadi.
Bora çevrimdışı.
Telefonun ekranın kapanması ile sınıfın kapısı çalınıp açıldı. Müdür yardımcısı sınıfa girdiğinde onun arkasından beni eski zamanlara sürükleyecek bir sima girdi içeriye.
Elimdeki kalem yeri boylarken Nida'da yüzündeki aynı şaşkınlık siması ile bana dönmüştü. "İyi dersler hocam, biliyorsunuz ki Taner önceden de okulumuzda idi bir süre ara vermek zorunda kalmıştı şimdi tekrardan aramızda olacak ve bu sınıfta eğitimine devam edecek. Taner boş bir yer bulup geçebilirsin oğlum, iyi dersler."
Müdür yardımcısı bir çırpıda konuşup çıkmasaydı eğer bu terliksi hayvanı acilen burdan alması için yalvarabilirdim. Tek boş yer olan yer benim arkamken geçip kuruldu oraya.
Nida ile göz teması kurduğumuz sırada sesli bir nefes verdim. Bu nefes sonumuz hayra alemet değil nefesiydi.
Taner, yaklaşık bir sene önce yani okuldan ayrılmadan evvel beni sevdiğini itiraf eden değişik bir tipti. Okuldan ayrılsada asla bağlantısını benimle koparmadan mesaj yoluyla rahatsız eden davranışlarına devam etmişti. Uzun süredir sessizdi ve sanırım fırtına öncesi sessizliğiydi. Ne fırtınası, kasırga girdi su an götümüze.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motorcu • Texting
ChickLit❗Yetişkin İçerik Barındırır❗ 0546****; Şu beynini bir rüzgara çevirde ceryan yapsın lan! 0546****; Burası sanayi bak altını çiziyorum sanayi! buranın içinden şortla geçilir mi lan?! 0546****; Şortu bırak senin buranın içinde ne işin var?! 0546****;...