Özel Bölüm

10.4K 633 100
                                    


Merhaba canlarımm!!
Süpriiiizzz💥
Ay o kadar özlemişim ki buraları anlatamam size:')

Nasılsınız?
Umarım hayatınızda her şey yolundadır...

Beni soracak olursanız her şey yolunda herkes gibi yoğun bir sınav dönemini geride bıraktım ve kendimi burda buldum... İşin doğrusu sizinde yorulduğunuzu düşündüm ve bu bölümde, karanlık bir odada, slow bir müzikle sizinle dinlenmek istedim...


Keyifli Okumalar 🤎

☃️


Elimdeki inci küpeyi de kulağımla buluşturduğumda bir kaç adım geri giderek kendimi süzdüm. Gece mavisi uzun bit elbise, ama kasıklarıma kadar uzanan derin bir yırtmaç ve ince askılıkları ile çok zarif olan elbisemi sırt ve göğüs detayı tamamlıyordu. Tepede yaptığım sıkı at kuyruğu ve makyajım ile gerçekten kendimi  baya baya beğenmiştim.

Evliliğimizin ikinci ayındaydık ve bugün en mutlu günlerimizden biriydi. Çünkü E&B'nin açılışı vardı. Bora'nın her zerresiyle bizzat ilgilendiği motor galerisi. Çantamı alıp makyaj masamın üstündeki hediye kutusunu içine attım. Yatak odamızdan çıkarak mutfaktaki telefonumu aldım. Tam zamanında hazırdım ve ekranıma düşen Cengo arıyor...  yazısı ile açıp kulağıma yasladım.

"Yenge kapının önündeyim ha,"

"İniyorum hemen,"

"Bekliyürüm,"

Telefonu kapatıp etrafı kontrol ederek evden çıktım. Son anda ses sisteminde çıkan arızadan dolayı Bora gelip beni alamazken Cengo'yu göndermişti.

Asansörün kapıları iki yana açıldığında elbisemin yere sürünen kuyruğunu toparlayıp indim asansörden ve binanın camlı kapısından çıkarak ilerideki siyah Mercedese doğru ilerledim. Ön kapısını açıp bindiğimde Cengo'ya döndüm.

"Seni de yordum, kusura bakma..."

"Ohoo sırtımda fizana taşüyürüm sanki yenge. Al sana kocanın arabası, al sana kocanın koyduğu benzin iki direksiyon sallamışım çok mu?"

Güldüğümde arabayı çalıştırıp ana caddeye çıktı. Cengo beyaz bir gömlek siyah bir pantolon giymiş saçlarına fön çekmiş ve son model bir güneş gözlüğü ile harika duruyordu. Çantamın içinden gelen bildirim sesi ile telefonumu aldım.

Eşim🤍; Cengo geldi mi?

Ekin; Geldi sevgilim, yoldayız...

Eşim🤍; Tamam bebeğim,

Ekin bir mesaja "❤️" ifadesini bıraktı.

Dakikalar sonra balonlara süslenen girişin önünde durduk. Cengonun arabayı parketmesini bekledim. Cengo kemerini açıp benden önce indiğinde arabanın önünde dolanıp kapımı açtı. Elini uzattığında tutarak konuştum. "Nazik kumam benim,"

"Bunlar bize elektrik su olarak dönecek ya ondan,"

"Elektrik sudan kastın kulüp halısaha?"

"Yanii yengem."

Arabanın kapılarını kilitlediğinde kalabalığın içine girdik. Eteğimin arkasını tutup yürürken ileride Cio abi ve Rana abla ile duran kocamın yanına ilerledim.

Siyah gömlek, siyah pantolon ve siyah ceket ancak bir insana bu kadar yakışabilirdi. Gömleğinin ilk iki düğmesi açıktı ve simsiyah bir güneş gözlüğü ile tamamlıyordu kendini.

Motorcu • TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin