O zor günlerimizde yanımızda oldunuz, enkaz altından canlarımızı kurtarmak için bizimle birlikte mücadele ettiniz... Bizim bu bayram gidip çalacak kapımız yokken sizler bize yeni bir aile oldunuz... Biz memleketimizi kaybettik, binlerce şehit verdik. Gecesi gündüzü demeden yanımızda oldunuz, biz tir tir titrerken omuzlarımıza bırakılan bir ceketin sahibi oldunuz. Bu bayramda sokağa çıkacak hevesimiz yokken bir kapı zili ile yüzümüzü güldürdünüz. Daha dün bir abimiz kızının mezarına balonlar asıp, mezar taşının hemen yanına en sevdiği meyveli pastadan bırakırken o pastanın üstünde sadece ufak bir yazı vardı. İyi ki doğdun cennet gözlüm... Buruk geçen her günümüzün yaralarını teker teker sardınız, sarmayada devam ediyorsunuz...
#afad hepimiz size minnettarız...
Hayırlı Bayramlar...
♡
Ekin; Neden görünmeden gittin? (02:33)
Bora; Ayakta duramıyordum çünkü.
Bora; Otele geldim, bir kahve içtim, duş falan aldım anca kendime gelebildim.
Ekin; Nasıl yaptın onu?
Ekin; Nasıl o kadar yıldızı..
Bora; Senin için her şeyi yaparım ben.
Ekin; Yaa...
Bora arıyor...
Cevapla - Reddet
Elimdeki telefon titreştiğinde hızla reddettim.
Ekin; Annem uyuyor yanımda.
Bora; Tamam.
Bora; Afettin mi beni?
Ekin; Bilmem.
Bora; Ne demek bilmem?!
Ekin; Bilmem işte.
Bora; Ekin güzelim, zorlama beni gelir basarım evinizi deden anneannen herkes izler seni alıp götürüşümü.
Ekin; Delirme.
Bora; Yaparım biliyorsun.
Ekin; Affettim affettim.
Ekin; Dayanabilir miyim ben sana?
Bora; Dayanamaz mısın?
Ekin; Dayanamam..
Ekin; Sen ciddi ciddi kalktın İstanbul'dan buraya geldin ya?!
Bora; Özledik işte ne yapalım.
Bora; Açıklık getirmemiz gereken bir konu daha var bu arada.
Bora; O gün sanayinin arkasına geldiğin zaman babam beni aramıştı onunla atıştık.
Bora; Bir ton laf saydı...
Bora; Sinirlendim bende.
Bora; Üstüne sen gelince bütün sinirim sana çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motorcu • Texting
ChickLit❗Yetişkin İçerik Barındırır❗ 0546****; Şu beynini bir rüzgara çevirde ceryan yapsın lan! 0546****; Burası sanayi bak altını çiziyorum sanayi! buranın içinden şortla geçilir mi lan?! 0546****; Şortu bırak senin buranın içinde ne işin var?! 0546****;...