Bölüm³⁶

23.5K 1.1K 373
                                    


'ı parlatıp oy vermeyi unutmayalım lütfen (:

Satır arası yorumlarda buluşalım<3

Keyifli Okumalar...

Derin bir nefes alıp, artık vücudumun uyan bir şeyler zıkkımlan çağrısına ayak uydurarak gözlerimi açtığımda odanın içine karanlık çöktüğünü farkettim. Omzumun üstünden arkama baktığımda Bora'nın yüz üstü uzanan bedenini gördüm.

Gün yeni yeni kararmaya başlamışken uyumuştuk. İkimizde odanın içinde bulunan banyoda beraber duş almış ve daha sonra aç karınla yaptığımız seksin verdiği yorgunlukla anında uyumuştuk. Şimdi ise havaya tamamiyle ay hakim olmuş, gece bütünüyle çökmüştü.

Üstümdeki ince pikeyi tutarak Bora'ya döndüm. Aşağıdakilere gerçekten çok fazla ayıp olmuştu.

"Sevgilim?"

Çenemi omzuna yaslayıp çıplak sırtındaki tırnak izlerimde gezdirdim parmaklarımı. Biraz kötü olmuştu sırtı. Bora'nın gözleri yarım yamalak açıldığında başımı eğip omzunu öptüm.

"Çok geç olmuş, kalkalım artık?"

Başını kaldırıp arkasına baktı. Komidinin üstündeki telefonuna uzanıp ekranı açtığında saate baktı..

21:19

Tekrardan bana döndüğünde yastığın altındaki kolunu çıkartıp belime sardı. Yüzlerimiz hizzalandığında dudağının kenarına dudaklarımı bastırdım.  "Çok acıktım ben hadi!"

"Yorgunum." dediğinde yüzüne gelen saçlarının arasında parmaklarımı gezdirdim.

"Bir şeyler ye kendine gelirsin."

Burnumun ucuna dudaklarını bastırdığında gözlerimi kapatıp huzuru bir kaç saniyede olsa hissettim. "Bir şeyler ye cümlesinde ki bir şeyler sen değilsen kabul etmiyorum."

"Oldu paşam, daha nasıl yiyebilirsin acaba?"

Bir anda kendimi altında bulduğumda gözlerine baktım. "Göstereyim hemen."

Üstümde sadece onun gömleği vardı. İç çamaşırı bile giyinmemiştim henüz. Gömleğin ilk bir kaç düğmesini açıp göğüslerimi gözler önüne serdiğinde başını boynuma yerleştirdi. Dilini sürterek göğüs oluğuma kadar geldiğinde hissettiğim ıslaklığın verdiği ürperti titretti beni. Sol göğsüm yine ve yine dudaklarıyla buluşurken tek elim aramıza sızdı. Onunda üstünde sadece baksır vardı...

Baksırının ince kumaşı üstünden erkekliğini kavradığımda göğüs ucumu dişlemesiyle tırnaklarımı sertçe uvzuna geçirdim..

"Siktir!Kızım!" bileğimden tuttuğunda kendini daha çok itti avcuma. Dudaklarımız buluştuğunda bileğimden tutup elimi aramızdan çekmiş ve kendini kadınlığıma bastırmaya başlamıştı.

Kapının çalınma sesi aramıza girerken dudaklarını çeken taraf ben oldum. "Ekin uyanmadınız mı hâlâ?"

"Uyandık!"

"Çok şükür! Yemeğe sizi bekliyoruz hadi!"

"Tamam geliyoruz!"

Motorcu • TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin