Bölüm²³

27.9K 1.4K 146
                                    

Keyifli Okumalar
💗

Ekin; Günaydın aşkım.. (10:48)

Bora; Kusura bakma güzelim çalışıyordum bakamadım telefona. (13:34)

Ekin; Hmm.

Ekin; N'apıyorsun?

Bora; Bir kaç işim var sanayiden çıkacağım şimdi.

Ellerim klavyenin üstünde duruken gözlerim saate kaydı.

Bora yarın saat iki de atacağım konumda olacak. Gel ve ne sakladığını öğren.

Ekin; Ne işin var?

Bora; Bir kaç iş işte güzelim.

Bora; Bitince ararım ben seni.

Ekin; Pekala. (13:40)
(Görüldü)

Bora çevrimdışı.

Telefonun ekranını kapatıp sessiz olmaya çalışarak masanın üstündeki kitaplarımı toparladım. Okuldan çıkmış bugün dershanede dersim olmadığı için kütüphaneye gelmiştim. Burda yaklaşık iki saat çalışmıştım ama şuan çıkmam lazımdı. Oraya gidip kendi aptallığıma yanmak ve Bora'ya inanmayarak oraya kadar gittiğim için kendimle tripleşmem gereken konular vardı.

Çantamı sırtıma takarak kütüphaneden çıktığımda ara sokakları geçip ana caddeye vardığım sırada gelen taksiyi durdurdum. Arka kapısını açıp bindiğimde dün gece bilinmeyen numaranın gönderdiği konumu açarak taksiciyi abiye gösterdim. Adam konumu görür görmez bu gençlik bitmiş bakışlarını bana yöneltirken ben tepkisine kaşlarımı çatıp arkama yaslandım. Taksi hareket ettiğinde gelen geçen yolu izlemeye başladım.

En fazla n'olabilirdi ki?

Kesinlikle bir şey olmayacaktı evet evet. Mesajı atan muhtemelen bizden, aramızdaki bağdan hoşlanmayan bir insandı ve birbirimize olan güvenimizi sarsmaya çalışıyordu.

Taksi boş bir fabrikanın arka alanlarına doğru ilerledikçe içime ürperti hissi düşüyordu. Taksicinin davranışları gayet normal gelirken ağaçlı yolu açmasıyla karşımıza çıkan bir yığın insan topluluğu ile derin bir nefes aldım. "Geldik."

Borcumun ne kadar olduğunu sorup ücreti ödedikten sonra indim taksiden. Taksici atik bir hareketle uzaklaşırken ben önümdeki insanlarda gezdirdim gözümü. Sırrını motora yaslayan bir adama ve iki kızı aynı anda götürmeye çalıştığını gördüğümde mide bulantısı ile kaşlarımı çattım. Ve ortama yüksek bir ses yayıldı. Sanırım ses ilerideki düştü düşecek olan elektirik direğine takılan hopörlerden geliyordu.

Adamın heycanlı sesini herkes gibi dinledim. "Sıradaki yarış Ayhan Ayaz ve Bora Aykar..."

Kaşlarım çatıldığında topluluğa doğru ilerledim. Kızların daha çok baskın geldiği bir ortamdı ve üstlerinde nerdeyse hiçbir şey yok denecek kadar açık giyinmişlerdi. Çoğunun vücudu dövmelerle doluyken yüzlerinden prcingleri eksik olmuyordu. Zar zor kalabalığı aşarak çekilen kırmızı beyaz şeritin önünde durdum. İki motor aralarında biraz mesafe kalacak şekilde ileride duruyordu. Biri Bora'nın motoru idi. İki motorun önünde de arsızlığı ile boy gösteren iki kız vardı. Hopörlerden yayılan müzikle beraber kalçalarını insanların odakları yaparak dans etmeye başladıklarında kırmızı, eski model olan motorun sahibi yanaştı.. Dans eden kız kollarını çocuğun boynuna dolayarak dudaklarına sert bir öpücük bırakıp geri çekilince çocuk motora bindi.

Motorcu • TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin