14.03.2008"Abi?" dedi küçük çocuk, geniş çimenlikte elinde uçurtma tutan öz abisi gibi gördüğü Cihan'a dönerek.
"Efendim abim?" dedi Cihan.
"Bu uçurtmayı bıraksak ne zamana kadar böyle uçar ki?"
Cihan'ın yüzünde masum bir gülümseme oluştu. Ve ufak çocuğa doğru döndü.
"Şimdi al tut sen bunu..."
Bora hevesle tuttu uçurtmayı. Ve esen rüzgar daha da sert esmeye başladı. Cihan kolunu Bora'nın omzuna attı. "Şimdi biz bu uçurtmayı bırakacağız-"
"Neden?!"
"Ne zaman bizim kardeşliğimiz biterse, sen bana abim demeyi bırakırsan bu uçurtma o zaman düşecek yere."
Cihan ellerini küçük çocuğun ellerinin üstüne yerleştirdi. "Üç dediğimde bırakıyoruz..."
Rüzgar o zaman daha da şiddetlendi.
"Bir, iki, üç..."
Ve rengarenk olan uçurtma, yağmurun habercisi olan kara bulutların arasına karıştı...
Günümüz
"Dayı?"
Bizi ilk farkeden Almira oldu. Dudaklarının arasından dökülen hitap ile Rana abla ve Cihan abi bize döndü.
Bora onlara doğru bir adım attığında ellerimin arasındaki kolu sıyrılmıştı. Rana abla ve Cio abi ayağa kalktı. Rana abla Almira'nın elini sıkıca tuttuğunda karşı karşıya kaldık.
"Sen ne dedin?" dedi Bora, Almira'ya doğru ilerleyerek.
Almira yüzündeki ifadeden korkmuş olmalı ki Rana ablanın arkasına saklandı.
"Almira!" dedi Bora hafifçe sesini yükselterek. Bende hemen Bora'nın arkasında durdum. Bakışlarım Cihan abi ve Rana abla arasında gidip duruyordu.
"Bora korkuyor..." dedi Rana abla.
Bora elini tutup aldı Almira'yı.
"Ne dedin sen az önce?"
"O bir sır, sırlar söylenmez dayı!"
Bora önünde diz çöküp iki elini tuttu. "Sırlar dayılara söylenir, sen Cihan abine baba mı dedin?"
Almira başını olumlu anlamda salladı. Bora hızla doğrulduğunda Rana ablaya baktı.
"Bora bak konuşab-"
"Konuşalım lan hadi konuşalım. Nerden başlayalım?! Kaç sene önce kaçıp gittiğin adamın öz abim dediğim insan olmasından mı başlayalım?! Ya da gözüm kapalı canımı emanet ettiğim insan yüzünden intihara kalkışmandan mı başlayalım?!"
"Bağırma anneme!"
Aralarına giren Almira'ya baktık aynı anda. Bora tekrardan döndü ablasına. "Lan ben seni kan akan bileklerinden tutarak zar zor hastaneye yetiştirdim lan! Sen nasıl hallettin aranızdaki sorunları?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motorcu • Texting
ChickLit❗Yetişkin İçerik Barındırır❗ 0546****; Şu beynini bir rüzgara çevirde ceryan yapsın lan! 0546****; Burası sanayi bak altını çiziyorum sanayi! buranın içinden şortla geçilir mi lan?! 0546****; Şortu bırak senin buranın içinde ne işin var?! 0546****;...