Bölüm¹⁵

33.6K 1.6K 403
                                    

15.Bölüm

Babam arabayı sitenin otoparkına park edince ikimizde aynı anda indik. Bugün dershanede ilk günümdü.

Yoğun ağırılı geçsede gayet güzel ve verimliydi. Şuan tek istediğim bir an önce eve gidip yatağımla buluşmak.

Babam fırına giderken bende yukarı çıkmıştım. Annem kapıyı açtığında kısık ve yorgun gözlerle baktım ona. "Hoşgeldin kızım. Baban nerde?"

"Fırına kadar gitti."

"Ağrın var mı hâlâ?"

Başımı olumlu anlamda salladım. "Hemde çok fazla. Yemek yemek istemiyorum biraz uzanacağım sonra yerim."

"Tamam kızım."

Odama geçip çantamı indirip hırkamıda çıkarttığımda gardıroptan bir eşofman ve sweat alarak giyindim. Banyoya geçip elimi yüzümü yıkadığımda saçlarımı dağınık bir ev topuzu yaparak yorganımın altına girdim. Anında rahatlığa kavuşurken telefonumu elime alıp Bora'nın mesajlarına girdim.

Ekin; Sabah biraz sert çıkıştım.

Ekin; Kusura bakma (:

Bora; Canın sağolsun.

Ekin; Ağrım çok fazla vardı, dayanamıyordum artık o yüzden...

Bora; İyi misin biraz daha?

Ekin; Uzanıyorum öyle, daha iyiyim ama.

Bora; Yapabileceğim bir şey var mı?

Ekin; Yok, teşekkür ederim.

Ekin; Sen ne yaptın bugün?

Bora; Öglene kadar çalıştım baktım gelen giden yok dükkanı kuzenime bırakıp eve gittim.

Bora; Uyudum, dinlendim falan evdeyim şimdi.

Ekin; Hmm.

Ekin; Evinde kal o zaman.

Bora; Evimde kalmam için sen gereklisim ama yine de sen bilirsin...

Ekin; Dokunsan ağlayacak haldeyim!

Ekin; Yapma!

Bora; Bir şey istiyor mu canın?

Ekin; Hıhı.

Bora; Ne istiyor?

Ekin; Bilmem.

Bora; O bilmemin altında yatan kinayeyi var ya...

Ekin; (:

Bora; Oyh oyh.

Mesajlaşacak halim olmadığı için rehberime girip aradım Bora'yı.

Çalar çalmaz açıldı. "Hmm?" dediğinde yorganı kafama kadar çekip ayaklarımı kendime çekerek, karanlığa hapsoldum.

"N'apıyorsun?"

Motorcu • TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin