"Bittiniz," diyerek yanıma gelen Pelin'di."...Baran teklif etti ve bende kbul ettim.O Baran Soysert.Nasıl biri olduğunu iyi biliyorsun," dedi ve yanıma oturdu.
"Her ne kadar sana teklif etsede o Dolunay'ı seviyor," dedi Nurşah."Emin değilim," dedi Pelin."O zaman şuna inan.Baran'ın ilk aşkıyım,babalarımız ortak.Seni bitirirm çiyan," dedim ve yürümeye başladım.
Pelin güzel bir kız değildi.Sarı saçları ve renkli gözleri olabilir.Bende de var o.Belki de güzeldi.Tamam güzel.Ama Baran'ı almasına izin vermeyeceğim.Oyun şimdi başladı,Pelin.Geym on Biç!
"Bedirhan'ın numarası sende var mı?" diye sordum Nurşah'a."Hayır," dedi."O zaman okulda onu bulmalıyım," dedim ve yanından ayrıldım.Sağa sola o kadar bakıyordum ki önüme bakmayı unutmuşum.
Önüme aniden çıkan beyaz kaslarını belli eden bir çocuğa çarptım.Çocuğun elindeki kitaplar yere düştü.Eğilip almaya kalktım "Ç-çok pardon," dedim.Kekelemiştim.
"Dolunay.Bir kere daha," diyen Bedirhan'dı.Yeniden ona çarpmıştım.Ve şuan içinde bulunduğu bluz onu çok iyi gösteriyordu."Pardon.Seni gökte ararken yerde buldum," dedim.
"Bende," dedi ve elimde olan kitaplarını aldı."...Baran'la ayrılmışsınız," dedi."Çabuk duyulmuş," dedim."Pelin," dedi.Tabii ya hemen banada haber vernişti.
"Akşam boş musun?"
Aynı anda demiştik."Evet," dedim."Evet," dedi."7?" diye sordu."Tamam," diyerek oradan ayrıldım.Telefonumu çıkararak Nurşah'ı aradım.
Baran'dan
"Bitti!" diyerek çekip gitti Dolunay.Beni takip etmişti ve o kızla neler yaptığımı görmüştü.Lanet olsun,çok içmiştim! Sıçtın Baran.Sıva bakalım.
O sırada önümden bardaki kız geçti.Bir anlık gaza geldim.Dolunay'ı unutmalıydım.Eski ben olabilirdim."Pardon," diyerek kızın önüne geçtim.
"Adınız ne?" diye sordum."Pelin," dedi."Akşam boş musun,Pelin?" diye sordum."Evet," dedi."Görüşürüz," dedim ve yanından ayrıldım.Milan'ı buldum ve olayları ona anlattım.
"Sıçtın sıva,kuzen," dedi."...Pelin'de herkese çıkıyoruz diyor.Kesin Dolunay'ın kulağınada gitti," dedi."Lanet olsun!" diyerek masadan kalkıp.
"Sevgilim," diyerek Pelin yapıştı bana.Dolunay kenardan beni izliyordu.Gözlerimiz buluştuğunda kafasını çevirdi."Çıkmıyoruz,Pelin.Akşam ki programı unut!" diyerek onu ittim.
Arkamdan "Baran!" diye bağırıyordu."Üzgünüm ama benim kalbimi başka birine ait!" diye bağırdım."O da Pelin.Barda onu nasıl öptüğünü gördüm!" diye Dolunay bağırdı.
"Hayır.Onu öpmüş olabilirim.Ama kalbim ona ait değil," dedim.Karşımdaydı."Sen kalpsizsin," dedi bana."Ben de insanım," dedim."Ben seni hayvan sanmıştım," dedi.
"Sadece şunu bil.Pelin'le çıkmıyorum," dedim.İyice yaklaştımve dudaklarını dudaklarımla buluşturdum.Karşılık vermedi.Ayrıldığımızda "Beni başkasının dudaklarıyla cezalandırdın," dedi.Ve gitti.Nurşah'ta arkasından gitti.
Şans Dolunay benimle sevgili olduğunda benim olmuştu.Mutluluk gibi.Şimdi çekip gitmişti.Gözlerim kızarmıştı.Hissediyordum.
*-*-*-*-*-*-*
"Kanka harika mallık yaptık," dedi Doğukan."Dün halimizden memnunduk," dedim."Çok içtik.Yoksa onları aldatmak aklımızın ucundan geçmedi," dedi Doğukan.
"...En azından Dolunay sana az yapmış.Sinem,Sırma'yı alıp geldi.'Öp bakalım.Dün ki gibi olucak mı?' dedi," dedi Doğukan."Banada herkesin iinde onu aldattığımı söyledi," dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dolunay Vakti
RomanceKanserli güzel Dolunay Erkıran. Playboy yakışıklı Baran Soysert. Ortak olan babalar. Birbirlerinin hayata bağlanmasını sağlayacak aşk. **** "Sen her zaman benim olucaksın,kara toprağın değil."