Özel Bölüm -4-

308 6 6
                                    

Özel Bölüm 4

"Baran,bunları sen mi hazırladın?"

"Evet. Benim oğlumun annesi uyurken bende süpriz yapim dedim," dedi. Gözlerimi masadan alıp Baran'a çevirdim. "Nereden oğlun oluyor?" dedim. "Oğlum mu dedim ben? Kızım diyecektim," diyip güldü. Bende onun bu haline güldüm.

"Ben üzerimi değiştirip geliyorum," dedim. Başını salladı. Yukarı çıkmadan önce bana beni ye die fısıldayan kurabiyelerden bir tane yedim. Baran kıkırdadı. "Gülme," dedim. "Çok tatlı gözüküyorsun ama," dedi.

Gülümseyip yukarı çıktım. Siyah dizimde biten askılı bir elbise giydikten sonra Baran'ın yanına gittim. Salonda düşünceli bir şekilde oturuyordu. Arkasından gidip yanağına bir öpücük kondurdum. Üzerimi süzüp,"Kısa ama olsun," dedi.

"Babamları neden çağırdın?" diye sordum. "Bu mutlu haberi onlarada vermeliyiz bence," dedi. Güldüm. "Olacakları özet geçeyim mi?" diye sordum. "Geçsene bi."

"Ebrar Annem kesinlikle çok sevinicek. Senin babanen olan şu kadına söylicek. Adı neydi? Sonra o kadın gelicek. Bana aynı kuzenine yaptığı gibi testler yapıcak. Ben sinirlenip kadına patlayacağım. Sonra annem anneanneme söylicek. Anneannem sana laf sokarken torununun kızını sevicek."

"Kız?" deyince kaşlarımı kaldırdım. "Kız tabi,kız," dedi. "Travesti yaptın çocuğu. Doğduğunda kendini erkek sanıcak," dedim. "Bence aksine. O kadar çok kız dedin ki 5 yaşına geldiğinde oyuncak araba deil barbie alıcaz," dedi. "Yani erkek olucak?"

"Pes ediyorum. Evet,erkek olucak."

"Öyle olsun," diyip sırtımı döndüm. Boynumdan öptü. "Ama eğer kız olursada onu seveceğim," dedi. Gülümsedim. Kapı çaldığında ayaklandım. İlk gelenler annem ve babamdı. Arkasından Hakan Amca ve Ebrar Annem geldi.

Bahçede böreklerimizi yiyorduk. Baran börekleri ben yaptım diyordu ama hepsini sipariş etmişti. En azından o servis şekline getirmişti.

"Sadete gelelim isterseniz?" dedi Hakan Amca. Ona neden halen amca dediğimi bilmiyorum. Alışkanlık. Baran boğazını temizleyip,"Konuşmak ister misin?" dedi. "Hayır. Bu zevki sana bırakıyorum," dedim. "Pekala," diyip annemlere döndü.

"Anne,baba,Meltem Anne,Nazım Bab- Dolunay,sen söyle."

Baran'a kısa bir ölümcül bakış attıktan sonra bizim konuşmamızı bekleyen annemlere döndüm. Bu zor bir şey değildi.

Baran'ın elini tuttum. "Biz bebek bekliyoruz!" dedim sesimi yüksek tutmaya çalışırken. Annemler duyduklarına inanmaz bir şekilde gözlerini ve ağızlarını açtılar.

Şokun etkisinden en kısa zaman da kurtulan Hakan Babam oldu. "Tahmin etmiştim."

Ebrar Annem,"Tebrikler. Baran,babanene söyledin mi?" dedi. Açıkçası bu tepkiyi bekliyordum.

Babam,"Bu harika bir haber!" dedi. Babam klasikti. Hiç bir zaman aşırıya kaçmazdı.

Annem,"Ebrar,torunumuza güzel güzel kıyafetler alırız,değil mi?" dedi. Sanırım en berbat kısım burası olucaktı. Çünkü annem her zaman kız bir torunu olsun isterdi. Babam da erkek. Yiğit'e genelde benden fazla zaman ayırırdı.

"Babaneme henüz haber vermedim. Anne ve anne,bebeğe ne gerek var kıyafet almaya?" dedi Baran. Arkamı dönüp ona baktım. "Bebek çıplak mı gezsin?" dedim.

"Hayır. Daha 1,5 aylık. Cinsiyeti belli bile değil. Bir o zaman gelsin. Sonra alırız," dedi. Ona anladım derecesine kafamı salladım.

"Erkek olucak benim torunum," diye atıldı Hakan Babam. Babam da ona hak verircesine homurtular çıkardı. Benim çocuğumu cidden travesti yapacaklardı.

Dolunay VaktiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin