Kasabaya sonunda varmıştık.. hava biraz bulutluydu ve hafiften yağmur yağıyordu. Bu havaları gerçekten çok seviyorum..
Annem ve babam doktor ama İkiside böyle küçük bir kasabada yaşamak istedikleri için buraya taşınmaya karar verdik. Mobilyalı ev satın almıştık. Şuanda eve doğru gidiyoruz. Hava kararmaya başlamıştı. Biraz ürkütücüydü açıkçası..
Babam arabayi durdurduğun da arabadan indim ve etrafıma baktım hava karanlık olduğu için net bi şekilde etrafimi görmesem de güzel bir yere benziyordu. Ama biraz(cık) korkunçtu çünkü sokak lambaları etrafı çok az aydinlatiyordu. Evin dış rengi gri gibiydi. En sevdiğim tonlar.. inşallah iç boyası da bu renklerdedir...
Birlikte bavulları alıp eve geçtik. Annem lambayı yaktı. Eve göz gezdirdim dış boyanın rengindeydi. Ve baya güzeldi. Çok hoş bi görüntüydü.. 2 katlı bi evdi. Anneme dönüp konuşmaya başladım
"Anne ben üst katta kalsam olur mu ? Yani odam üst katta olsa ? Olur değil mi ? Lütfen..." Dedim..
Annem bana bakıp başıyla onayladı. Bavullarımı alıp üst kata çıkmaya başladım ama pek başarılı olduğum söylenemez... Bavullar elimden kayıp aşağı doğru yuvarlandı. Babamın ve annemin kıkırdadığını duyabiliyordum
Annem yanıma gelip bavulları eline aldı"Çok sakarsin biliyorsun değil mi ? "
Anneme gülümseyip peşinden çıkmaya başladım
"Hangi odayı istersiniz küçük hanım ?"
Odalara göz gezdirdim 4 tane oda vardı..
"Sağdaki olsun.." dedim gülerek.. annemde "hay hay efendim" dedi..
Annemle daha çok anne kız değil de arkadaş gibiydik bavulu odaya koyup aşağı indik
"Tuanacım okula yazdırdım seni.. yarın birlikte gideriz yerini öğrenirsin" dedi babam başımı salladım. "Uykum var da ben uyusam olur mu annecim" dedim. "Tabi kızım " dedi annem ve yukarı çıktım. Elbiselerimi sonra yerleştirirdim. Yatağa girdim ve uyudum. Yarın için heyecanlıydım..